dilluns, 21 de maig del 2007

Sabates de cristall

"Un dia, em llevaré ben a poc a poc: ara obro un ull, ara l'altra, ara estiro una cama, ara l'altra. I quan encara amb els ulls mig closos, busqui les sabatilles sota el llit, m'adonaré que aquestes, són excessivament grans. Aleshores pensaré que són les espardenyes marroquines de mon germà, ja que tenim les mateixes però de diferent color. Però no. Aquelles no seran altra cosa que les meves sabatilles carbasses. I fins llavors, no em donaré compte que són els meus peus els que s'han encongit i no pas el calçat. M'hauré convertit en una altra amb 5 números menys.
Un dia, em llevaré, i tindré uns peuets delicats, petitons, de donzella. Sense pensar-m'ho, m'aixecaré i sortiré al carrer amb unes mitges de color, o millor encara!: descalça a gaudir d'aquells peus de princesa... Girant sobre mi mateixa, fent àgils saltironets, amunt i avall, caminaré i caminaré fins a acabar rebentada.
I quan surtin les estrelles, me'n tornaré cap a casa, em ficaré altra vegada al llit i amb un somriure, pensaré que un dia com el d'avui, podria haver existit."
...............
Jijiji! Volia apaivagar un dels meus molts complexes :-D Un petonet princeses!

3 comentaris:

irene ha dit...

Aixxx, Laia, mira que quiiins complexes! Si els teus peus són macuss! a veure, ets alta, no? doncs estàs proporcionada! si tinguessis uns mini-peus series una cosa rara :)

però weno, és cert això que sempre volem el que no tenim.. i tampoc va malament somniar una mica :)

va, ja pensaré jo en algun complexe i escriuré una historieta :) podríem fer una ronda de complexes!!! què et sembla, Sara?
Però demà, que ara m'espera el súuperr treball d'hª art.. :S

muaaaaaaaaak! us estimu amursss!

I Saraaaaa, ens has d'explicar tot el viatgeee!!! que avui no tenia el dia.. però xerrarem moolt! :)

Laia ha dit...

sis, a la història no especificava que mesuro metre setanta-vuit, però ja donava per fet que jo també passaria a ser més petita XD.
Sara! que ja has arribat i no sé res de tu! RUTA VIRGINIA WOOLF: q guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

ireeeee el g3r ja ha penjat les fotoooos! jajajjaaj

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.