dissabte, 5 de maig del 2007

El més petit de tots


Si n'eren tres tambors
que venien de la guerra
i el més petit de tots
porta un ram de rosetes.
Ram, ram, rampataplam,
porta un ram de rosetes.
La filla del bon rei
ha sortit en finestra:
Tambor, el bon tambor;
si em vols dar una roseta?
Ram, ram, rampataplam,
si em vols dar una roseta.
Donzella, qui l'haurà
serà l'esposa meva:
No us donaré el ram
que a vós no us pugui prendre.
Ram, ram, rampataplam,
que a vós no us pugui prendre.
M'haveu de demanar
al pare i al mare
Si el sí vos volen dar
per mi res no es pot perdre.
Ram, ram...
PD: Ho sentu! no he trobat la versió de l'exposició!!! Quina ràbia! Mitja hora buscant-la i rien de rien. Però bé, així he recordat cançons d'infantesa! ;-)

1 comentari:

irene ha dit...

uff, em posa molt trista aquesta cançó.. :'(

me la cantava el meu pare de petita..

un muak!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.