dimarts, 8 de maig del 2007

Twist i soledat (si és que combinen)

Úrsula tuvo que hacer un grande esfuerzo para cumplir su promesa de morirse cuando escampara.








... Genial. Superb. I com aquesta mil frases :)

Amb dir-vos que vaig aplaçar fins les 12 de la nit del dia abans de l'examen la lectura de l'últim capítol... I que vaig llegir miiiil cops l'última frase, perquè cada cop que m'acostava al final tornava a començar, per por a que s'acabés...

Cien años de soledad =)

(Com diria la Sara, curt però intens. jeje, Sara, se t'ha quedat! Noies -i altres éssers alats que visiten el blog-, avui no dono per més. Però prometo que les meves neurones algun dia deixaran de ballar el twist i decidiran que una vida activa és més divertida que una vida en repòs -si és que el twist es pot considerar repòs...-. En fi, d'això us parlava. Que millor que vagi a descansar xD)

Un petó amb gust i tacte i olor i tot ell recobert de l l i b e r t a t ... ;)

4 comentaris:

irene ha dit...

P.D: per cert, Marta, molta merda! Segur que et surt molt bé! ;) I recorda... til·l·l·l·l·l·l·l·l·a! :)

ànims!!! que demà ja estarà tot ;)


petuneetsssss

Anònim ha dit...

jajaja molt gracios Iree! x cert, ara vindrà la Marinaa. Practicarem. Cadascuna dirà els errors de l'altra . No vull. :( em sembla que si, aniré a prendre unes quantes til·les.

vA, eNDAVANT!

:'(

Anònim ha dit...

ups, volia dir graciosa, el comentari s'ha menjat la a

German ha dit...

això de llivertat... snif... :'(

jo em vull apuntar al twist!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.