dissabte, 12 de maig del 2007

Eiii, feia temps... que no escrivia res. La veritat és que no he estat gaire per ell aquests últims dies, pero intentaré fer-ho en aquests pròxims dies.
Ara tinc una sensació estranya, suposo que és feliç, perquè... ja he acabat!!! no m'haig de preocupar de res fins les setmanes properes a la sele... Ara mateix no tinc res al cap, cap projecte ni tinc cap història exitant pendent.

Aquests dies seran genials per escoltar la radio, llegir alguna cosa o acabar algun dia de llegir el diari complet amb un matí, escriure coses al blog, començar a fer els meus treballs fotogràfics, estalviar, i anar a la platja (que no falti).
I sobretot, jugar amb el meu germanet!!!

(va digueu-ho):
Ooo0ohhhh que monoooo!!!


Però quan n'està més és quan s'emprenya jijiji

3 comentaris:

Laia ha dit...

Sara és monísssim!!!!!!!!!!!!!! Quins ulls! Quina careta!! Que guai tenir un germanet! m'encantaria...enlloc de l'espàrrec freaky de mon germà :-D (noooo, que és broma!!)
a veure si escrius més al blog ara que tens temps jijijiji ;-)
Laia

Anònim ha dit...

kina monada!!!! i k gran k és? ara, pobre. mira k dir k es més mono kuan s'enfada... aiaiai


paliii jo avui veuré a ma cosines. kines ganes :)

adéuuuuu

petoooons!

irene ha dit...

iiiiiiiiiiiiiii, k monuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! :D

i sí, la millor és la fotu de quan està emprenyat :P

Jo també pensava que em relaxaria, però ara ho veig més xunguuu! :S

un petuneettttt !

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.