dimarts, 8 de maig del 2007

LLISTA postexamens

Per fi!! S'ha acabat la tortura! Bé, encara queda, saber notes (brbrbrbr), recuperacions, i selectivitat però, no ens desanimem! ja som una més aprop del final. Ja veig la llum al final del túnel! jijiji -comentari que la Sara criticaria si és que no ho ha fet ja-
Avui, l'Ire i jo, a l'ombra d'un arbre de fulles granatoses, hem ideat una llista amb tot allò que ens agradaria fer després d'examens. I...el moment ja ha arribat. Hi he afegit les coses que només m'agradaria fer a mi. Ho escric per formalitzar aquesta llarga enumeració de propostes:

- Anar a la piscina mínim dos cops a la setmana. L'esport és important i sempre l'arracono a la llista de després d'examens, ara no tinc excusa. Anar-hi algun dia amb l'Ire recordant vells temps!
- Anar a la platja amb tota la colla. Ok, ho deixem pel juny que faci més calor però s'ha de fer.
- Anar al tibidabo amb tots!! Tinc moltes ganes, no hi vaig desde 3r d'Eso amb l'Anna, la Maria i la Marina. I, si estalviem un xicccc, al Port Aventura, però això ja ho veig més difícil. M'encantaria.
- Llegir no-lectures-obligatòries. Llegir, llegir, llegir!
- Veure Miss Sunshine a casa el Carles!! Ohhh síiiiiiiii! tarda de cine!
- Fer una sortida a un parc de Barcelona: pícnic, aquarel·les, nenúfars i raquetes. No, les tasses de te i el parasol de puntes de coixí els podem obviar...
- Recurregut de llibreries velles

I jo...
- Buscar feina per l'estiu
- Estudiar pel DELF. Ufff! Quina por! Granollers, 105 euros, nivell B2,... em va gran!
- Continuar l'àlbum
-Continuar la història del Projecte truc 07

Segur que em deixo alguna cosa, però el més essencial està contingut en aquesta sinuosa llista de guionets :-D
´
I...a veure si escribim noies, em feu sentir malament!! Només vec articles meus!

3 comentaris:

German ha dit...

apunta una meva:
- ratllar el cotxe de qui em suspengui xD


www.yque.weboficial.com

irene ha dit...

:)


Laia...






:)




(uf, les meves neurones han decidit fer vacances. sí, pobretes, tenen tot el dret d'estar cansades. I respecto el seu dret, així que la coherència s'ha acabat avui a les 2 del migdia :) .. però espero recuperar-la demà! xD)


m'encanta la llista! i el moment en què l'hem fet, i .. tu :)


jeje, ja t'he dit k res de res, avui.


un muaaaaaaaaaaaaak!

Anònim ha dit...

apollo la noció del germaaaan!!! xD es bromaaa (per si lu lee algun profe:P xDD)

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.