diumenge, 20 de maig del 2007

When you believe

(ARAMEO) MASHIRA ANATANAI KI VAO VAA MASHIRA ANATANAI KI VAO VAA MI JAMA JAMAEMI ATA NAI MI JAMA JAMAETA VA MOTES A JI ME ME JANSTA MA ANSU RAAHTA RAJI TE VE JANSTA MA ANSU RAAHTA ASHIRA ASHIRA ASHIRA ASHIRA A RA TA NAI MI JAHO JAHA ASHIRA A RA TA NAI MI JAHO JAHA MI JAMO JAMARE MI O THU NAI MI JAMO JAMEITA A KA POTHESCH RAJI RE ME JANS THO MA ANSU RAMATHA RAJI A MA HANS TO MA ANSU RAMATHA ASHIRA ASHIRA ASHIRA

Noooooo! no és un galamaties! és l'estribillo d'una cançó: "When you believe" del Príncipe de Egipto. M'encanta. I sí, és religiosa 100 per cent. Però pel què diu, sinó per la música, les veus,... Descarregueu-vos-la! jijijij i opineu...

3 comentaris:

Èlia ha dit...

eii! Un petonet a les 3!! Res q em passava x aquí, i està mlt currat el blog... De debó, felicitats, m'agrada molt!
Irene, sq t'escric aquí, que ni tan sols sé si ho llegiràs, pq no sé on contestar-te ls comentaris del fotolog...! :S xD
Merci pels comentaris, eh?? I pels "piropus"... xD! Te'l has llegit tu el llibre de Satie? Ja el buscaré aviam si el trobo, em faria ilusió llegir-lo :)
Escriviu mlt bé les 3, en serio!
Un petoneeet!

irene ha dit...

Èlia!! Quina iluuu! =) A mi me'l van deixar fa temps, el llibre de Satie, així que no te'l puc deixar.. :S no me'n recordo ni com es deia :S (uf, quin desastre xD)
un petuneet!:)

Laiaa, ara em vaig a descarregar la cançó! :D estic absorvida pel treball d'història (i tan absorvida que estàs escrivint això, sísí.. -.-')

un muaaak!

Laia ha dit...

Ostres Èlia! Quina sorpresa! m fa il·lu que et miris el blog :-D. Jo tamb em miro el del germán i el de "ni te base" però em costa molt de llegir pels colors que hi hey posat. Aps, i felicitats, eh? ;-).
Un petó,
Laia

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.