dissabte, 12 de maig del 2007

El got mig ple

Sí, certament, avui no ha anat tant malament com preveien les expectetives. S'ha acabat molt bé, la veritat: en un parc, asseguts en un banc, a les fosques, parlant dels Beatles i menjant-nos una pizza Iru-Uri (no em digueu que no és estrany que els confinguin si són cap i cua!!) i jo. Feia molt de temps que no encarregava una pizza del telepizza, i això que el tinc al costat de casa. Sí, certament, després d'un cau que m'ha absorvit tota l'energia, després d'un llarg estira-i-arronsa a casa l'Irene de "ai...què fem...?ai...on anem...?", al final ens hem acabat decidint. Ma sabut greu que no vingués el Germán, què hi farem. Sincerament, no puc evitar de comentar-ho: m'hagués agradat que vingués més gent. Encara que no hagi pogut anar al concert d'Antònia Font, ni el de rauxa+betagarri+strombers, he sortit! -cosa poc habitual en mi :-D-
aixxx! m'en vaig a dormir, que és tard i vol ploure! Demà sembla que serà un dia agradable: feinejar per casa, estudiar una mica, ajudar a l'Uri,...relaxat, en definitiva. Em costa de creure que la paraula -R-E-L-A-X pugui formar part del meu vocabulari!
Bonne nuit!

4 comentaris:

irene ha dit...

joliness, ahir vaig deixar un comentari aquí però s'ha perdut pel camí! :(

va ser moolt wai la nit! =) (Uriii, avui sí que pots comentar qualsevol cosaaa!)

deia que encara no he incorporat del tot la paraula relax al meu vocabulari, però estic en procés... l'hora de lite estirats al pati, amb el sol i les fulles, s'assemblava bastant a la felicitat =) (però havia de passar el besolí i dir que ens asseiéssim bé... -i caso omiso, clar-. en fi... )

un petunettTtT!

Uri ha dit...

M... home tampoc cal comentar la nit aqui devant de tothom! potser la laia descobreix coses ;) es broma, a vere si poso algun comentari mes URIginal. buff... be bona nit

Laia ha dit...

uooo!: moment històric: l'Uri s'ha dignat a posar un comentari.
Immortalitzem-lo!!
Nanit!
Laia

Laia ha dit...

quin mal hi ha en comentar una cosa així! no crec que sigui algo que no es pugui posar, nosé, és totalment inofensiu :-)...

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.