dimarts, 29 de maig del 2007

Îles Baleaires



Cales verges encantades. Històries. Mil meravelles. Blaus i verds fonent-se en en aigües cristal·lines.

El viatge va començar dins del yacuzzi del vaixell (no està gens malament ;-) no?). Entre bombolles, l'incertesa del què ens esperava en una illa com Menorca i les ganes d'arribar-hi, es barrejaven. Nervis, tímids passos per acostar-me al grup, dubtes, primers moments a recordar: una mescla difícil de pair. Ara, un any després, puc assegurar que va ser una de les millors experiències que he viscut.

I és per això, que davant d'unes vacances tant diferents com les que s'em presenten aquest any, he de reconèixer que si alguna cosa trobaré a faltar serà campaments, i moolt. Però és la decisió que he près: treballar. I encara que alguns els costi de creure, em ve de gust, i em fa il·lusió. No deixa de ser una altra experiència que m'atrau enormement.

Continuaria escrivint anècdotes, petits records d'aquests quinze dies inoblidables, però no m'agrada posar-me nostàlgia, i em sembla que ja ho estic sent!!

Un petó pre-universitàries (com diria la Teresa)! Aps! I visca Menorca! la pomada és fàcilment dispensable... :-D


1 comentari:

irene ha dit...

Pos jo reivindico Mallorca! ala! xD

A mi m'agraden aquests moments nostàlgics :)

Segur que t'ho passaràs súper b treballant! bé, res és segur, però.. et ve de gust i ho entenc! :D

un petó!!!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.