diumenge, 27 de maig del 2007

Jo tampoc hi hagués anat. Mentida, sí.

És prop de les cinc i només un 30% de l'electorat ha anat a votar. Ai com ric! (per no plorar). No és que m'enrabiï amb la gent que no participa en aquesta festa de la democràcia (o0o0hhh) però m'agradaria fer una llista de males futures notícies:

- Els tripartits seguiran tenint majoria afavorint escandalosament l'hegemonia del PSOE a Catalunya que ja té municipis, diputacions i Parlament tot i no ser el més votat.

- Els votants d'ERC no castigaran el seu partit. O bé votaran, o bé es quedaran a casa. Covards.

- IVC potser pujarà i tot i encara tindrem més estúpids voltant pel país. Espero que no.

- A València seguiran amb el PP. Que Déu els agafi confessats!

- Euskadi ... bufff

I el pitjor de tot és que cada partit utilitzarà l'abstencionisme al seu gust. O bé l'ignorarà o bé intentarà buscar-ne els culpables. Això sí, ells mai ho són!

Oixx m'encanta la política!

4 comentaris:

Uri ha dit...

Bones, primer, castigar un partit significa votar un altre que no sigui de la teva ideologia? els partits s'aprofiten molt mes del vot tàctic contra altres partits que no pas de l'abstenció, per exemple, que per cert la mayol tot just s'ha fet responsable junt amb el seu govern de l'abstenció. El PSC no és el mes votat, però te 682mil vots, i ciu 452mil, un moment SI que és el més votat. bé sara no tot es tan senzill ;) I a mi m'agrada l'abstenció, no estic d'acord en que la gen q no es vol aixecar del sofà per fer-ho ho facin, tu si? sempre són els que fan guanyar el partit que no toca, i els culpables que es pugui passar de majoria absoluta a perdre les eleccions (crec q el partit ja esta clar) bé bona nit!

Anònim ha dit...

És veritat. No és senzill i el que dius no sempre és aixi, no creus que els culpables de l'abstenció són els partits més que el pobre sofà?
Bona nit!

Laia ha dit...

uooo la sara m'ha fet cas...! première fois! UIXX, maleits accents francesos.
Laia

irene ha dit...

simplement... deixa'm contradir l'última afirmació: oixx (més aviat aixx xD) odio la política!

ja està :)

si ens ajuntem formem l'ésser perfecte i complet.. :P

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.