divendres, 4 de maig del 2007

Crònica d'un divendres insípid

Bona tarda! són les quatre i d'aquí no-res (Nietzsche, no oblidem l'examen de fa un parell d'hores) he quedat amb les meves dues amigues per anar al museu d'història. Companyes de la blogosfera: tinc tantes ganes de treballar un divendres a la tarda després de 6 examens com d'anar al dentista a què m'arrenquin els queixals del seny. Però bé, l'exposició sembla interessant: "Quan plovien bombes"! Un títol literari per a un tema històric no és habitual, hagués sigut més comú posar: "La guerra civil a Barcelona". No sé si us adoneu que estic fent temps abans no marxi per agafar el tramvia.

Estic molt desmotivada, i no només pels examens que aquest trimestre em temo que no serà gaire brillant (i no m'ho retraieuuuuuuuu),...però en fin, espero recuperar la motivació i a partir de dimarts fer el que em ve de gust!! M'hauria de fer una llista de les coses que em deixo per després d'examens, sempre ho dic però mai me'n recordo i després quan per fi sóc "lliure" ;-) men oblido i no sé per on començar.

val més que m'envagi que no vull perdre el tram! és un bon moment per llegir watchmen, que sinó no li tornaré mai al Pau...

Un filopetó!
PD: m'he pres la llibertat de posar una foto nostra :-) jijiji, bé espero que la tingui sempre!! uhuhuhu quina serà la pròxima? hauré de buscar una compromesa (ui no! acabo de pensar en la de la Iru i jo al llit d'Itàlia fent el burro o el cavall...bé, no especifiquem ;-)

1 comentari:

irene ha dit...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! no podies agafar una foto més maca, nooo... xD però bé, s'ha de reconèixer que és divertida. sortim totes en nuestro mejor momento! :)

weno, al final va ser guai la tarda... amb el moment d'enamorament passatger dels músics (:D), els super videos del museu (el de la farmàcia sobretot), la breu estada al bosc de les fades (cutre? xD Deixem-ho en "only for guiris"), la trobada casual amb el Carles i el Marc... etc etc (uf, m'he posat en plan recopilació de moments-diari personal.. xD)

Estic d'acord amb això de fer una llista! A mi sempre em passa: abans d'exàmens tinc mil coses pensades que em fa ràbia no poder fer, però quan acabo no me'n recordo de res...

bé, un petóóóó! :) que vagi bé el findee!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.