dimarts, 29 de maig del 2007

Menorca -Juliol 2006-


Apunts previatge
Frase Carme: “Menjate'ls” !


Diumenge 23 de Juliol
Seguint la cançó dels Pets, -Por-, entro al vaixell. Nit de ruta. A la disco em sentia ridícula, amb pirates i xiruques i els meus peus que no són precisament discrets... ;sí, ja ho sé, manies -D. Recordo el mag que feia bromes que ningú reia. La Júlia balla de conya, és increïble. Cap allà les dues, busco 1000 i 1 postures per a passar la nit, però ni el terra fred ni els rígids seients em satisfan.

Inseguretat...silencis incòmodes...
...


Reflexions durant la ruta:
“La gent menja amb els ulls”: frase Aimar (tot un personatge)

4 comentaris:

Laia ha dit...

noieeeeeeees! us sembla bé que vagi penjant el diari de Menorca, encara q ja faci casi un any...??! Nosé, a mi m'agrada,...i ara, q me l'he rellegit, he pensat que podria ser una bona cosa penjar-lo al blog. què me'n diueu? és censurable... :D

Anònim ha dit...

uiii, ni se t'acudeixi pronunciar la paraula "censurable", que la Sara s'ho prèn en serio! xD

A mi em sembla genial! :) pengi pengi..!

irene ha dit...

Glupz, sóc jo! Que no sé per quin motiu s'ha posat com anònim :S

C@rLeS ha dit...

Que gran és Menorca!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.