dilluns, 9 d’abril del 2007

"Se amaban sobre el rumor de las olas"

AHHHHHHH! Aquest llibre no s'acaba mai...encara em queden 135 pàgines... tenint en compte que vaig a 20-30 pàgines per hora,és a dir, a pas de tortuga, m'hi puc tirar tot el dia i...no sé ni si així l'acabaré :-(
Però ara faig una petita pausa i...n'afegeix-ho petits bocins per a degustar-lo millor, sense la pressió de saber que demà ha d'estar llegit.



"Se hizo un silencio molesto. Oíase gotear el tiempo, los segundos, como gotas de agua en un grifo mal cerrado".
*
"Para la señora Serrat, el monte del Carmelo era algo así como el Congo, un país remoto e infrahumano, con sus leyes propias, distintas. Otro mundo."
*
"- En fin-añadió el murciano, aunque sospechaba que ya era demasiado tarde-.Ya está olvidado.
- Este hombre trabaja-dijo la estudiante progresista.
- Bueno -contestó el ladrón de motocicletas-.Todos trabajamos.
- Precisamente, Manolo. En otro me habría extrañado, pero en ti sí.
- ¿Por qué?
- Es un número de señorito.

1 comentari:

irene ha dit...

waaala, Laia, per què sempre ens fixem en les mateixes frases? La primera que has posat tb em va agradar molt =D

weno, res, dir que comparteixo l'agonia de llegir comptant les pàgines (que mira que és trist).

I el més fort és que m'he acabat enganxant a la història... xD

Un petóóó!! I molts ànimsss!!! Que ja són les últimes tardes amb la Teresa! =)

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.