divendres, 6 d’abril del 2007

Microrrelat

Hola!!!!! (em fa il·lu... =D)

Bé, doncs per començar... un microrrelat! molt micro i molt xorra, però ves.

*

Entonces me lo dijo.

Y ahí se paró mi vida. Se detuvo. Supongo que los relojes siguieron avanzando, que los días siguieron pasando, que el mundo siguió girando. Pero dentro de mí sólo quedó un silencio espeso y pegajoso. Un sabor a vacío.

Le miré. Y lo único que salió de su boca fue:

- El café está frío.

*

I res... que vagi molt bé!!! Gaudiu les vacancesss! (el que queda d'elles... però no ens posem dramàtics)

1 comentari:

Laia ha dit...

Ho saps oi? o cal que t'ho digui una altra vegada. M'agrada MOLT com escrius. I m'agraden els microrelats!! -com tu dius- no és fàcil aconseguir-ne escriure un. Jo ho vaig intentar i rien de rien :-D!
No deixis mai d'escriure!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.