diumenge, 15 d’abril del 2007

Vascil·lacions

El soroll estrident del guix grinyolant contra la pissarra és el mateix soroll que va rallant a poc a pic la meva consciència. A vegades, moments com els d'avui, -llegint una pila de fotocòpies directament baixades d'Internet, sense afegir cap comentari valoratiu (sobre com fer un comentari de text. Telaa!)- amb la substituta de la substituta de la Pijuan...moments com aquest em fan dubtar del sentit d'estudiar literatura: llegir, subratllar, memoritzar i vomitar el què has retingut és absurd... He après a fer un "bon" examen a base d'estudiar-me de dalt a baix tot el temari, aprenent de memòria absurditats...?? El què em fa més por és que no haver après a ser crítica...que vaja, això no t'ho poden ensenyar però bé que és el més important!!...
Res, crisi existencial :-D de diumenge al matí, ja se'm passarà.

1 comentari:

irene ha dit...

uffffffff arghhhhh kjsethkhjtfjhQBWET!!!

Indignació compartida!

Ziiip, quan aprendran alguns profes de literatura (s'ha de dir que, per sort, no tots són així) a no fer avorrir i odiar la literatura? arghhhhh. Trobar recursos no és gaudir un poema.. (Ho sento, aprofito per desfogar-me jo també xD) Què es pensen, que el poeta està escrivint i diu: va, vaig a fer una metàfora. Ai, ara faig una anàfora! O vaig a fer una enumeració... Ell probablement escriu sense pensar, el que li surt... I per què no dedicar-nos a gaudir el poema, simplement, sense analitzar-lo paraula per paraula?

...

I encara odio més això d'imposar una interpretació d'un poema: ells què saben del que pensava l'autor en escriure'l?

No sé, sort que hi ha bons profes de literatura (realment genials), perquè si no...


Un petó!!!!!!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.