dimecres, 18 d’abril del 2007

Curiositat dels grecs

No em digueu boja, però és que estava estudiant per l'examen de grec (demà a les 8:30h del matí, i encara no em sé les institucions... uf uf) i he llegit una cosa que m'ha fet molta gràcia.
Els grecs tenen milers de tribunals de justícia (que si un pels que han comès homicidi voluntari, un altre per homicidis involuntaris, i un llaaaarg etc.). Doncs bé, un d'ells es diu Freatis (yeeh, se m'ha quedat), i s'encarrega de jutjar els ciutadans que van ser desterrats per haver comès homicidi involuntari i, mentrestant, han comès un homicidi voluntari xDDD és que no em digueu... crear un tribunal només per a aquests! (He arribat a la conclusió que els grecs mataven molt...). Però el més bo de tot és que, clar, com que els acusats eren desterrats i no podien entrar a la ciutat, el tribunal anava a la vora del mar per fer el judici, i l'acusat parlava des d'una barca.

xD ("ane mi" m'ha fet molta gràcia...)

En fi, vaig a seguir estudiant, que no hauria d'haver encès l'ordinador.

Setmana mooolt atapeïda i intensa.. i es nota (pateixo (o penso patir -que ja és patir-ne-) (neur)astènia primaveral xD)

Que vagi molt bé!!!

P.D: Protesto del traqueteig i fora traques! ;) (amb veu Sara)
P.P.D: vés-hi, a l'illa de la calma! (amb veu Ger)
P.P.P.D: Viva España! (amb veu Víctor)
P.P.P.P.D: que volem ser poetes [...]! (amb veu meva)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Holaaa! Què tal? finalment escric al bloc!...

És veritat ire, els grecs tenien massa tribunals de justicia... eren massa ..... cruels? és la paraula?


buenoooo que vagi bé dsde hªART xD!!


ah!recomanacions per aquesta tarda i per demà! no us poseu nervioses, preneu-vos una til·la, si la necessiteu o bé, xocolata!!


ah Ire! Felicitaaaaaaats!

dew

Anònim ha dit...

UPS! I Laia tambéeee!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.