dilluns, 16 d’abril del 2007

professor

Sempre que ens creuem pel passadís penso li pregunto? és i no és estrany tenir dubtes amb una persona amb qui comparteixes el 99% de les opinions, però em queda una pregunta que pel que sé d'ell no m'hauria plantejat mai de fer-li. És una pregunta prou estúpida com per fer-ne un petit escrit, sobre un comentari en veu baixa que fa fer un dia a classe, i com que – per variar – ningú no la va sentir no la puc contrastar. Però tan és.

Els meus companys de classe més que respecte, els fa certa “por” al sentir-s'hi, segons com, inferiors. Però és que realment mai diuen res, no piulen, es queden ben calladets asseguts en la seva cadira fen sí amb el cap, com si el que diu ell fossin tòpics i banalitats quan, pel que diu, mai l'acceptarien en cap partit polític o sectes semblants... sí, perquè és un lliurepensador sense ànims de ser-ho, simplement ho és i punt.

És com si tingués davant meu – a dos metres de la meva taula – la barreja personificada de tots els meus escriptors, periodistes i altres articulistes... predilectes tots mesclats (més el seu toc personal, clar), allà mateix, i jo només sóc una simple apuntadora.

4 comentaris:

Laia ha dit...

MMmmmmmmmmm! es fa latent la teva admiració pel nou professor de literatura. Aiii! sara, pobre Margarit, ha quedat en segon terme. Fixant-nos-hi bé, molts profes d'edat han passat per la nostra consciència exaltada: Narcís, Garrigós, Colomeeeeeeeeer :-D,...
En canvi l'Orri, el més jove de tots, ha sigut motiu de burles jijijij. Bé, Sara, espero que segueixis tant entusiasmada amb aquesta nova font de motivació (com diria la Lupe) pseudoliterària.
Un petó, XD
Laia

irene ha dit...

aiaiaiii... =) veo surgir el amorrr!

jo vull saber quin comentari eraaa! és que ara ens has deixat amb la intriga!

mm... pregunta-li. segur que a ell li agrada que t'interessis.

(jo el veia més com una persona que vol portar la contrària sempre... per picar-nos una mica, més que res. -així una mica com tu... jeje-)

un petó!!!

Laia ha dit...

aix, el sistema de seducció de la Sara està fent efecte. PRIMER, li contesta tot el que ell pregunta -i ningú sap respondre- sobre temes d'actualitat, demostrant la seva faceta més intel·lectual, després es llegeix abans que ningú Ball robat, ara, ja s'ha acabat K.L.Reich amb un cap de setmana! Déunidó!!!!
;-)

irene ha dit...

mmm, que aplicadaaa! xDDD aix, deixem el tema..





P.D: és possible que la veiem d'aquí poc amb un barret del Colomer... ijiji :)

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.