dissabte, 21 d’abril del 2007

I... un altre autoretrat!!!


No és meu, és clar. Però m'encanta...

Va, a veure si endevineu qui és. Una pista: té relació amb... l'amor i l'ànima...

Un petó, i bon cap de setmana!

No us ha passat que el dia de Sant Jordi és com un dia a part, una mica fora de la rutina, de la realitat quotidiana, com un parèntesi? I s'acaba i obres l'agenda i és com si el món es tornés a posar en marxa, però tu encara no estàs preparada per tornar a començar a donar voltes...

5 comentaris:

German ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
German ha dit...

Antonio Canova!!

Estic d’acord! El dia de sant jordi és com un dia a part, és com el 29 de Febrer que mai tenim, és com si el món es pares i nomes visquessis per passar-ho b, sense pensar en l’estrès que tenim cada dia...

Un dia genial!

Pd: l’autoretrat té trampa.... jiji

Laia ha dit...

uuaaaaau germán, jo ni de bon tros ho hagués endevinat!
Per mi, aquest sant jordi no té solidesa, crec que s'ha evaporat sense que tingués temps de fer-me càrrec que existien dies així. Penso com vosaltres, i m'encanta que penseu així :-D i que ho expliqueu tan bé. Però siguem positius! què té de bo -si que té de bo alguna cosa- tenir sant jordi 4 dies abans a l'institut! doncs que ho celebres doblement!! Dilluns vendré roses al mercat (veniu-me a veure ehhh? :-D) un petó entusiastes!

irene ha dit...

jejeje, valeee, germaaan, ja sé què has fet... xD tan simple com clicar la foto... xD

ziiip, avui torna a ser sant jordi, i demà torna a ser sant jordi... xD no ta mal! demà la Care Santos firmarà llibres :) mmm, em vindria de gust anar-hi!

un petuneet i una rosa i un llibre... muakk!

German ha dit...

jeje, ja m'heu pillat... (sniff... k malo soy...).

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.