dijous, 5 d’abril del 2007

abans que res...

Sembla mentida però després de tant desitjar-ho, per fi tenim blog. Sí!! Un espai per a penjar impressions, poemes, escrits, cançons,...el nostre petit racó a la blogosfera :-D. És cert, em podria haver estalviat aquest comentari però no me n'he pogut estar.
I ara, que ja ha arribat el moment, se'm fa molt difícil decidir-me. Quin ha de ser el meu primer article? Mmmm...No en trobo cap que em convenci. Ja ho diuen ja, començar és sempre el més difícil...
A veure, a veure, crec que ja el tinc: un petit poema de la meva collita. Fa molt poc que he començat a escriure poesia, per tant, no és res de l'altre món però l'Irene avui m'ha dit que li havia agradat i...la seva opinió és molt i molt important per mi.
Doncs, aquí el teniu!
Laia

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.