dilluns, 16 d’abril del 2007

dietes

Anar a menjar fora amb la família del meu pare és tot un xou!! en serio!
Un que no pot menjar gluten, mon germà salíac fins al moll dels ossos. Res de pasta, arrebossats,
cereals, pizzes, pastissos ni tot el què porti farina, és a dir, quasi tot. Pizzeries oblidemles,
fa temps que no n'ensumo una, frankfurts tampoc, bocates, menjar libanès, rien de rien....
Un que no té dents durant sis mesos, mon pare... la seva delicada boca necessita menjar tou. Enciam ben lluny, xocolata a deu quilòmetres de distància per si les mosques la tentació llaminera de la família en general li proposi,...
L'altra que és "vigen": la filla de l'Anna (vegeteriana molt i molt estricta). No eggs, no meal, no lait, no cafeína, and all, macrobiòticintegral!!L'Anna és la més normaleta :D
I jo, que també tinc els meus problemes alimentaris (sobretot gàstrics XD, no, és broma) aquests no els citaré. Haurem d'inventar un nou restaurant on poder combinar tantes restriccions, ja sigui per voluntat pròpia o per impossibilitat. Fa riure tot plegat.

2 comentaris:

irene ha dit...

xD k boo! doncs... això, munteu un restaurant! jo al meu avi sempre li dic... xD

un petuneeettt!!!!! =)

German ha dit...

Dios… xDDDDD Kin panorama, no? S k m’imagino a tos preguntant si aquest plat porta ferina.. xDDD pobre cambrer... jo tmb conec persones que els hi passa i s una gran putada (tan x anar a un restaurant com x el dia a dia).

:D

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.