dimecres, 11 d’abril del 2007

missatge


Bueno vaaa, jo també posaré un quadre …

Aquests últims dies han estat molt relaxats, no trobeu?
poca feina... petites discussions, les quedades amb la Romi i les noves generacions d'activistes literaris, les primeres lectures, el retorn de les classes del Colomer, trobades d'antics companys,descobriment de noves musiques, germans d'excursió, cinema nocturn,planificacions de viatges futurs, "cridades" abans d'anar a dormir...

aprofiteu les pròximes tres setmanes, per a fer… poques coses (sense intervencions externes)

2 comentaris:

irene ha dit...

no sé què entens tu per tranquil·litat, però em sembla que no és el mateix que entenc jo... xDDD

Mmm, sobretot retorn del Colomer, eh? ;) xD potser això dóna part de la tranquil·litat espiritual :P

mola el quadre!

naniit!

Laia ha dit...

cridades? vol dir baralles a crits ;-)...no ho entenc
Estic amb l'Irene, jo estic molt agobiada -com de costum- però això ja forma part de la meva rutina...
A mi també m'agrada el quadre! Sembla una paleta de pintor.

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.