dissabte, 7 d’abril del 2007

Vacances de setmana "santa"

Bueeeeno, ara que ja han escrit l'Irene i la Laia només em falta a mi... elles han posat aquests magnífics poemes... i jo...desenganyem-nos, no sóc poetessa... però torrecollons... sí [amb la sinceritat sempre a la mà! (mentida)]
La veritat és que no sé per què coi he posat setmana "santa" entre cometes, sembla com si m'hagués dedicat a caçar homes [perquè en el fons son (petits) trofeus...] sense parar, cosa que no faig des de ... 5, 6, mesos? sí, alguna cosa "santa" s'em deu haver posat a dintre que em faci avorrir aquestes criatures tan ... (criatures?)

Aiii !!! però què faig jo parlant en el primer escrit que faig al meu estimadet blog sobre aquestes coses tan vergonyoses i íntimes!!! [no! no vull "pederastas de la red", ja en tinc un de preferit... sisis ´!]

Bé, la qüestió se centra sobre el tema vacances santes; les meves ho estan essent...només vaig sortir al dilluns per anar a la "pelu" i de camí vaig menjar al Mcdonals, aquest selecte restaurant, on vaig menjar-hi de gust, però que em va foradar l'estómac durant dos dies [ és que sóc tan fràgil...] però bé, hi tornaré d'aquí un temps...

D'altra banda, però, he aprofitat el temps veient pelis, llegint llibres ... mirant com la pluja queia, discutint-me amb la meva mare, parlant per telèfon ... [el que a mi m'agrada fer: res en absolut]

aixxx recordo quan vivia a Argentona i anavem sempre a veure le processó de Mataró amb els cucurutxos i tal... a mi m'agradaven els tambors que ressonaven pels carrers estrets i et feien tremolar... i sempre preguntava: què coi vol dir INRI? i encara no ho sé... bé, la veritat esque no n'he tingut mai ni idea sobre religió cristiana.
Sempre li dic a la Laia; si els meus pares m'haguessin batejat i m'haguessin fet fer catequessis i tot plegat... m'hagués agradat saber què se sent quan creus en alguna cosa...

[o0o0hhh... que profund...(és que no puc més xD)]

2 comentaris:

Laia ha dit...

Mmm! un piropo de la Sara...l'haurem d'arxivar ben arxivat que això no passa sovint :-) així que t'han semblat magnífics? bé, l'escrit de l'Ire, ja se sap, cada dia es supera però...nuse m'adono que els meus poemes costen molt d'entendre...potser són encara massa recargolats. Aixxxx! hauré de convertir-me a la poesia pura, a veure si sóc més clara.
Cuida't vale? jo també porto una temporada que jo i el menjar no fem buenas migas XD

irene ha dit...

iiiii! (xiscle d'aquells aguts que surten de les adolescents..xD)

m'ha agradat el teu escrit!! =) i lo de magnífics... no té ironies amagades? xD

a mi també m'agrada no fer res, però només puc durant un parell d'hores! xD després ja m'agobio i necessito un xic d'activitat.

Com si tu no creiessis en res, Sara! com si no estimessis els progres-ecologistes-hippies i altres virtuts com aquestes... ;)

en fi, que vagin bé aquests (últims -nonono-) dies de pau..

un petuneeet!!

P.D: em va agradar la peli =) va star b!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.