divendres, 27 d’abril del 2007

quina tarda!

quina tarda la d'avui! un pèl estranya!
últimament visc com si estigués veient desfilar les imatges confuses d'un somni sense fons...
Primer, representació de polítics a francès, aulamòbil, després, la classe d'història més llarga de la meva història, després m'acoblo a casa l'Irene, -sa mare, com sempre, encantadora-, tot seguit he d'anar corrents al metge i em diu que no és res greu (és la segona vegada que hi vaig i no és res greu, no vull que pensi que sóc una hipocondríaca), i...em planto de nou a casa l'Irene,que em convida a un cafè en pols boníssim i mentres intentem planejar una tarda tranquil·la amb família :-D. Però el Carles, no pot venir per alergies felines, l'Isaac ha quedat amb una dona molt interessant ;-) que l'ajudarà amb la física,...al final som quatre: Sara, Germán, Irene i jo. Quatre que volien veure una pel·li però que acaben menjant-se les crispetes sense ella (curiós no? més ben dit, estrany...irreal). appps m'ho deixava: l'aventura al terrat, escalant per l'obertura prohibida, ...quines vistes ! (s'ha de repetir ok?). I el final? que me'l deixo...al final acabem a casa meva, enviant un email a tothom per fer fotomuntatge de final de 2n.
No sé què pensar...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

holaa! jo no he rebut cap mail. que me'l podeu enviar??

irene ha dit...

Laiaa! m'agrada molt el que has escrit!:)
sí, són com uns dies rarus! A mi també se m'ha fet eteeeerna la classe d'història! ufff.

ma mare s'ha posat vermella! xD

m'ha agradat molt la tarda!!!! =) malgrat la no-peli...

i bé, res més, que estic aki amb el German, k s'ha quedat a sopar! =) és super bon cuiner! ;)

molts petonssssssssss! I res destrés pre-exàmens, eh? a la que algú s'estressi, ens truquem i fem algo, ni que sigui passejada d'un quart d'hora! =)

per cert, Marta, ja t'enviarem l'e-mail!!! ;)

muaaaaaaaaaaaaaak!

Anònim ha dit...

eiii!! si stic aki amb la ire.

tinc soooonnnnnnn

vaig a dormir!!!

na nit a tots!!!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.