diumenge, 15 d’abril del 2007

A la recerca de la originalitat

La imaginació em va deixar un dia de boira durant el període posvacacional. A partir d'aquell moment, no he aconseguit escriure una sola ralla amb cara i ulls que m'agradi. Cada cop que estic davant d'una possible història, a punt per treure el nas, la crido i ella em respon amb silenci. Des d'aleshores, no l'he tornat a veure més.
Tant fa que no se m'ha abalançat per abraçar-me que aquest escrit ja em sembla absolutament típic i previsible. Pels qui encara no us imagineu el final,...he de dir que...encara no he perdut l'esperança! :-D

1 comentari:

irene ha dit...

La imaginació ve i torna. Ja veuràs com torna! ;)
A mi a vegades també em passa, que no aconsegueixo escriure res que m'agradi... però després sempre acaba tornant.
Un petoneeet!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.