dilluns, 24 de setembre del 2007

Primeres impressions

Des del moment en què vaig creuar la porta i em vaig adonar que ja estava tot, que ja era dins la universitat, que estava caminant pel claustre, pujant les escales en busca d'una classe que era a la planta baixa, dient el meu primer "hola", asseient-me a la primera classe...; des d'aquell moment vull escriure això. Però entre les mil trucades per explicar els primers dies de tothom, les tardes de preparar i comprar regals i les festes vàries, no he pogut escriure-ho fins ara.

No es necessiten gaires paraules per descriure la meva primera impressió: genial, una passada! (Aquestes servirien).
M'encanta. La gent, tan diferent, de totes les edats i de tots els estils, simpàtica, intel·ligent, que participa a classe i sap moltíssimes coses. Els professors, que tenen una "xispa" als ulls quan expliquen i es nota que s'ho passen bé a les classes. Les classes velles, amb les cadires de fusta, on hi fa taanta calor... La llum tan especial que hi ha al claustre, i els moments en què, entre classe i classe, ens asseiem en un banc i pensem "Quina sort...!". Els gatets, que passegen tranquil·lament pel jardí i pel claustre, com si tot allò fos propietat seva i nosaltres fóssim uns simples visitants (probablement és així). TOT...

(Bé, s'ha de reconèixer que l'estrés ja m'està començant a afectar, però QUE MARXII!)

Tòpics a desmentir:

-"Filologia? Si això no ho estudia ningú!" Fals fals fals fals fals! Som moltíssima gent! (Bé, depèn del que es consideri "molta gent" xD). Les classes estan bastant plenes, devem ser uns 60 o més només d'Hispàniques.

-"Només hi ha noies": fals! jeje. La veritat és que em va sorprendre molt veure tants nois per allà...

-"Bah, si filologia és molt fàcil! Fes dues carreres alhora, et donarà per això i més!": encara no estic capacitada per dir si és cert o no però, aparentment, no sembla tan fàcil. Com a mínim, s'ha de llegir i treballar molt...


I bé, això és tot per avui =)

Espero que us vagi molt bé la setmana i el principi de tardor!!! :D

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Nos som 180 per classe i n'hi han unes 8 classes jiji

Laia ha dit...

Jo he calculat que uns 60/70 alumnes a les troncals, i uns 20 no arriba a la optativa que he agafat.
Iru, ets admirable, com t'ho fas per veure sempre el got mig ple??
Jo porto 3 dies de uni, en els quals un no hi vaig poder anar perquè em vaig adormir -penós-, l'altre he faltat una hora perquè tenia uns retortijones que no em deixaven aixecar del llit,...i bé, encara no m'hi acabo de sentir a gust a la uni: em sento descolocada, fora de lloc. Fins i tot se'm fa estrany quedar amb vosaltres a la uni, és com irreal. Tampoc és que m'hagi parlat amb gaire gent, posats a comptar,...només hi ha una noia amb la que hagi parlat més de cinc minuts. I estic molt perduda, amb aquesta llarga bibliografia de llibres de consulta, no sé per on començar.
Nosé...

irene ha dit...

Hmmm, crec que retiraré lo de "molta gent".. xDDD

jo també em sento descol·locada, laia, però no pretendràs sentir-te super ubicada els primers dies!

i no et capfiquis amb la bibliografia! el més important és anar a les classes, no llegir-se la llista interminable de llibres de totes les assignatures!

un petóooo! :)

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.