dissabte, 29 de setembre del 2007

mala enquesta!!!

Bona vesprada guapos i guapes que llegiu aquest blog!

Certament fa molt de temps que no passo per aquí però realment per aquesta enquesta, calia.
Tot i així, com era d'esperar, d'alguna cosa m'he de queixar i és que com se us ha acudit no fer que es pogués triar més d'una opció?!!!
Que no guapes que no. Que una no es pot quedar només amb una part, que una necessita el recorregut sencer. Sí, és genial quan els petons es fan als llavis quan sents que et cremen, però ho sento, que jo no puc quedar-me aquí, que no, que aquestes coses creen addicció!! Que jo vull petons des dels llocs més sospitats als menys insospitats, des dels més dolçets fins als que quasi són mossegades...
que no hi ha manera de dir prou, sinó que més, més i més!!!

Que a mi no em fa vergonya dir-ho ;-) Ho veieu? curt però intens jijij

2 comentaris:

Laia ha dit...

sara! vaig posar que només es pogués posar una opció em sembla ;-)
és tot un plaer veure't pel blog!
un petonàs i visca tots els tipus de petons xDxD!
Laia
PD: m'encanten els petons-esquimal, els que es fan amb el nas xD

irene ha dit...

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


....


no comments xD

doncs.. un petó, Sara! xD


tu sempre tan curta però intensa :P

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.