diumenge, 23 de setembre del 2007

Nicolas Staël a la Pedrera fins el 24 de setembre!


Paysage de l'après-midi
"Urge acompañante, preferentemente con caché xD, para visitar la exposición de óleos de Nicolás Staël, conmigo :D"


EI! Algú voldria anar a veure-la? Jo no en conec res, d'aquest pintor francès d'origen rus de la primera meitat del segle XX (1914-1955). Es veu que també es va suicidar després d'haver pintat més de mil quadres! - Tot això ho posa a la web del CaixaForum, jeje-

"És una de les figures cabdals del panorama artístic de mitjans del segle XX, per haver contribuït a superar la polaritat abstracció-figuració que va centrar les discussions plàstiques i estètiques dels anys quaranta i cinquanta."


No ho sé, encara no entenc l'art abstracte, si és que s'ha d'entendre, però semblen quadres molt vius, amb molts colors. Diuen que es va impregnar de les bases fauvistes de Matisse :-) i això per mi, ja és un punt a favor per anar-la a veure!

2 comentaris:

irene ha dit...

JOOOOOOOOOOOO! :D

precisament, ma mare em va dir si en algun moment d'aquest pont voldria anar-hi :)

De fet, ja la vam veure, però va ser una visita hiper-breu, perquè quedaven 10 minuts perquè tanquessin. Val moltísssim la pena, jo tinc moltes ganes de tornar-hi!

Ja ho parlarem.

petonsssss!

irene ha dit...

Aquest últim quadre que has posat, sobretot, m'encanta... :)


per què tots es suïciden? Potser perquè veuen la realitat d'una altra manera, molt més intensa, i no poden resistir-ho? ...



un petunàs! i millora'ttt :)

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.