divendres, 21 de setembre del 2007

Dia-desastre


Fresc de la tomba de Nakht (Egipte). Thebes, la divuitena dinastia.

(és un pòster que ma tia em va portar quan hi va anar aquest estiu. M'encanta!)

Avui ha sigut un dia ben penós, bé, la penosa sóc jo que per molt que vagi a dormir d'hora, es posi el despertador a tres metres del llit, aquest, no sona fins les 9,30 per un problema de la Pili -ai, perdó, de la pila...- Total, he perdut el meu segon dia d'un, tres hores a les que no he pogut assistir en contra de la meva voluntat. Odio fer campana! :D
Qué curiós! ahir, em vaig trobar la Bera al metro, avui he vist a l'Esteve, o millor dit, les amples espatlles de l'Esteve, i al Valldo! Ha sigut ben divertit perquè ens hem creuat i els dos a la vegada ens hem girat, adonant-nos que aquella persona ens sonava, ell ha fet el gest d'aturar-se i parlar però jo tenia pressa per agafar el 68 -que per cert, malparlant va molt follat a les 2,30 del migdia, potser té gana- o sigui que le saludat amb la mà només...crec que li caic una mica bé :D

Poso l'únic quadre que Van Gogh va vendre en vida, que jo em pensava, no sé perquè que era un dels dels girasols...- Amb aquest quadre el pintor va guanyar 400 francs quan un "Van Gogh" avui val milions i milions de dolars! És bonica la posta de sol, no trobeu?

"La vinya vermella" (1888)

1 comentari:

irene ha dit...

Són preciosos els colors d'aquest quadre!!! :D Uff, doncs no sabia que era aquest el quadre que havia venut!

Laia, no t'hi capfiquis més! Va passar i ja està. Coses positives: ara podràs demanar els apunts a algú... :P I assegurar-te que els despertadors funcionin per un altre dia!

Aixx, que bo el que expliques! Recorda: Tempus Fugit! xDDDDDDD (ja m'entens..)

mmmmmmmmmmmmmmuak preciosa!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.