dissabte, 22 de setembre del 2007

Concert dels Pets


Sincerament, què us va semblar el concert dels Pets d'ahir a la nit a Esplugues?

A mi em va decebre molt, era el meu grup preferit de fa uns anys i...la manera de dirigir-se al públic d'en Lluís Gavaldà, barroera,degradant,... em va fer passar vergonya i tot. "visca la procreació catalana", va dir en un moment donat, quina frase més ejem...substanciosa...hi ha mil coses a celebrar amb una mica més de sentit. També va parlar del tamany de les "tites" en no sé quina cançó del nou disc -que per cert, no em va agradar gens...- Bàsicament, el concert era per patrocinar el nou disc, res més.
...és que em va semblar que els comentaris que feia estaven fora de lloc, com si pertanyessin en una altra època, en una altra dimensió.
I quan va posar les fotos del seu fill a la pantalla...
Suposo que després, quan van començar a tocar cançons més antigues, la cosa deuria millorar...però, no vaig poder seguir escoltant-los, en serio...

1 comentari:

irene ha dit...

Doncs jo em vaig perdre tota aquesta part que expliques! No sé, a mi em va agradar... A veure, no em va matar (no és un grup que m'encanti), però no va estar malament.
Al final van tocar les cançons antigues i més típiques...

Que vagi bé el cap de setmana llarggg! :D un petóo!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.