divendres, 8 de juny del 2007

“Si m'haguessin dit que acabaria amb una bióloga, m'hauria partit el pit de riure. Una biòloga? Sempre m'havia imaginat que la meva parella seria algú que es dediqués a escriure o a alguna cosa relacionada amb el món de les lletres o de les arts (una actriu? una directora de teatre? una professora d'universitat? una bibliotecària?). Amb aquesta hipotética parella tindria interessants converses sobre llibres i sèries de televisió que ens apassionarien a tots dos. Llegiríem a les nits al llit, aniríem al cine i xerraríem durant hores sobre la pel·lícula que acabàvem de veure. (...) Però no. Havia de ser la Laia que parla en un llenguatge incomprensible i es desdiu per un microscopi (...)”
Pere Brunet i el seu bloc-no-virtual

PD: proooximament, reflexió sobre el TEMPS! eppp! no, la méteo!

2 comentaris:

irene ha dit...

Mmm... La Laia... Laia i microscopi? Pega més amb l'altra Laia, jeje.

temps, tempssss.. tinc ganes de llegir la teva reflexió sobre el temps!


P.D: el francès encara persegueix les nostres vides. Ens vigila. Ens empaita en somnis. noooooo! (i, en el cas del Carles, personificat en una amable i preciosa persona... ;P)


muak wapawapawapa!

Laia ha dit...

mmm carmmmmmmmmmmmen! i no la de la peli

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.