dijous, 7 de juny del 2007

Doriiiiiiiii! {1a part}



I aquesta... Sí, aquesta "peixeta" tan blava i groga.. Aquest bitxeju marí que (no ens n'oblidem) sap parlar balleno... Aquest pececitu sense memòria (calle gualabí? sidney?) avui fa ni més ni menys que 18 anyssss!!! Ooooh! =)



(Robant els teus pantalons... M'encanta la teva habitació! Amb el suro, l'armari tan ordenadet... Va, una endevinalla: hi havia una noia tan, taaaan ordenada, que desordenava les coses només per poder tornar a endreçar-les :) Qui és? :P)



(Mmm.. no comments, please! La grandesa del pollo CON ALMENDLAS =D)



(Ara és quan el German diria: cómo hemos cambiadooo..)




MoltíssSsSimes felicitatsssss Serrinssssss wapaaaa Annaaaaa! :) T'estimem molt, molt, molt, molt, molt, molt.

7 comentaris:

Laia ha dit...

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
q guai! reportatge fotogràfic aniversari Serra. què us va semblar la festa? m'agraden molt les fotos que has seleccionat. a veure si un dia, quan es desorienti xD i es perdi navegant per internet, la serra vegi aquests posts.Un petó

German ha dit...

FELICITATS SERRIIIIIIIIII!!!!

German ha dit...

(uff kin comentari més soso k he fet... xDDD)

Anònim ha dit...

Bufff!! Ire ets la millor del món!! Moltes gràcies pel reportatge, és maquíssim!! M'ha fet molta ilu i ja me l'he mirat tres cops.
Però QUINA VERGONYA!!! (havia de dir-ho...) :p Jo crec q després del d'ahir ja no tornaré a tenir vergonya...
Moltíssimes gràcies per la festa! Us juro que no me l'esperava i em va fer moltíssima ilusio! Sou les millors. Us ho vau currar moltíssim!! Laia gràcies per preparar-ho tot i l'ambient amb les espelmes... buff! Em vaig quedar flipant. I el que no em vaig poder ni creure va ser que portessiu a l'Andrea i la Laura!! Joder, va ser impressionant.
Sareta!! Estic escoltant el teu CD!! M'encanta! Està superbe!
jaja, i el tanga! és la òstia! jaja
Patufetes meves! GRÀCIES PER SER COM SOU!! I per estar sempre allà passi el que passi! No sé perquè sou tan mones amb mi, sincerament sé que no m'ho mereixo, però vosaltres sou tan bones persones...
US ESTIMO MOOOOOOOOOOOOOOOLT!!!!
-jo-

Anònim ha dit...

Laia!! Tu què et pensaves??? Que em passo molt sovint pel vostre blog eeh!! en serio!! Només faltaria que les meves nenes publiquessin aquí de tot sense que jo me n'enterés!!! :p
petonets
'sigue nadando, sigue nadando'

Laia ha dit...

siiiiiiiiiiiiiiiiiiIIIIII!
sigue nadando, sigui nadando
!S-I-D-N-E-Y!!

malegro molt que pensis això,anna.
jo tmb testim! aleshores si q va valdre la pena el supar
PD: no mesperava q et fes tanta gracia el tanga XD, am la vergonya que et fa tot, normalment :D. m va fer ilu i tot...! jijiji

Anònim ha dit...

jeje!! com podies pensar que no em fes ilusio la festa?? pro si va ser impressionant! No mu esperava! sou les millors!
i el tanga! jajaja, mencanten aqkts detalls q fan riure! :p
us estimo

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.