diumenge, 10 de juny del 2007

Festa Serra


Ho teniem tot preparat: la Serra entraria i es trobaria una sala a les fosques plena d'espelmes, un passadís de llumetes, i al final, la seva foto (us preguntareu perquè? jo també), i una taula parada plena de deliciosos i exquisits plats, una taula sense estovalles xD però preparada amb molt d'amor. Però mai les coses surten com un/a vol. Digueu-li això al meu pantaló vermell :D!

M'ha agradat molt el comentari del Germán al seu blog-fotolog "oiga i que". Mireu-lo!

6 comentaris:

irene ha dit...

Però ara el forat del teu pantaló s'ha convertit en el protagonista! :) Una mica com el buit a les escultures contemporànies... :P

(sí, ma mare diu que m'estic tornant boja..)

Ho vau preparar tot súper xulo! Aquella entrada, amb les espelmes, era genial! =)

A mi també m'ha encantat lo del ger :)

German ha dit...

Aiii... pk a tothom li agrada com escric menys a mi i al jurat dels concursos xDD se me va asubir a la cabeza... grrrr!! xD Ja us falta menys... ÀNIMS! :)

Aprofito x fer publi... xD
www.yque.weboficial.com

Anònim ha dit...

quin forat?? quin pantalo?? jo no me n'he enterat!! :p
què va passar? Laia, fes una crònica!
jo

German ha dit...

OIGA... Y QUÉ?
http://www.yque.weboficial.com

secció fotolog ;)ves-hi serra!

(hi ha fotos xD)

German ha dit...

toma publi xDDDDDDDDDDD

Laia ha dit...

si, deunido german!
Res, q sem va incendia el pantalo am el passadis despelmes. La meva primera reaccio va ser treuremels, i el german stava davant. En fin,...Aixo es tot. No coments! Se q ma mare, si ho llegeix em renyaria per imprudent (i tindria rao)

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.