dissabte, 9 de juny del 2007

26 de Juliol

Avui toca Macarella-Cala Galdana. Quina platja més pija! Tanta platja, tant sol, tants banys,...si pogués ho reduïria. Pesen molt més altres coses.
Com que tenim el super aprop, l'angoixa irreal de passar gana els propers dies ens fa preparar un gran tiberi. Quedem tips. Les dietes que teníem ens les passem pel forro.
i...a la tarda nit, la broma marinera del caps! per poc cola! ens fan creure que la policia local ens han posa't una multa per fer foc i per revolucionar la platja. I la broma porta a la sorpresa...i és que tenim cotxe! un minicincequecento (mmm, com el que m'he d'estudiar en aquests moments i no estic feent!)
més l'"aventura" de l'hotel. El cas és que per estalviar-nos les escales, pugem per l'ascensor d'un hotel de 4 estrelles. Quina cara tenim! Els primers 2 grupets passen. Després d'uns breus moments d'etupefacció del recepcionista i els segurates, reaccionen barrant-nos el pas. Mitja volta. És que tenim una barra! com anàvem a passar desapercebuts,...20 persones amb motxilles de 60 litres intentant encabir-se dins d'un ascensor. Com diria la Narayan..."una experiència més"...
A la nit ens banyem en pilotes. La vergonya em consumeix.
no hi ha gana. No m'ha acabat d'agradar el dia.

1 comentari:

irene ha dit...

mmmmm.. natural lo de la vergonya (com a mínim en el meu cas)

és divertidísssima l'aventura de l'hotel! jeje.

vés amb el cinquecento.. jo he de fer escultura contemporània (és el que trobo més difícil de tot! espero que no surti !!!)


muak preciosa! t'estimo molt!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.