divendres, 15 de juny del 2007

"Il ritorno"

Tooooooornem!!! El blog, després de 3 dies intensos sense funcionar por cosas ajenas que tothom sap,retorna amb nous articles, nous projectes, i noves imatges, és a dir, recarrega de nou les seves piles.
Acudit dolent.
Laia: demà fan la festa de la percussió al torrent de l'olla, de sis a dotze de la nit.
Irene: bufff, jo la percussió, per una estona curta
Laia: ja, sinó et queda el cap com un timbal !
(jojojo: aquest és el meu entranyable sentit de l'humor, podeu riure o fugir per cames)
Avuiiiiiiiiii, va de gats!
Recomano: el musical! "Cats" i evidentment, la cançó de "Memory". Ohhhohohohhhh!
Espero i desitjo: anar algun dia als 4 gats de Barcelona. M'encantaria, veure el què va ser aquell bar bohemi on els autors modernistes es reunien per parlar de literatura, política. Podriem reproduir una de les seves tertúlies :D (en versió substitulada)
Vull: tornar a Paris! i conèixer més coses sobre "Le chat noir".
És ben cert, ja són monos els gats, són ben peculiars: petits, elegants, de vellut, amb aquells morrets i els bigotis blancs, la cua que sempre que tingui vida pròpia. Per mi, és la millor mascota encara que no n'hagi tingut mai cap. Crec que és una cosa que tenim en comú les tres no?

2 comentaris:

irene ha dit...

Wooooooh, gatituss! =) *.*

1) L'acudit.. xDDDDDDDDDDD (...)
2) Cats: preciosa!!
3) Hi hem d'anar!!! (La Sara segur que també vol! :D Va, sí? Aquest estiu, un dia que estiguem avorrides? Sí?!)
4) Són genials..
5) Uri, et toca opinar
6) Això dels números és molt pesadet, no sé per què he començat xD
7) Tinc un llibre sobre gats preciós, qui el vulgui que el demani :)
8) Ara mateix vaig a penjar unes fotus del meu gat!! :D
9) (ja queda menys per arribar a los diez mandamientos gatunos)
10) Miau! I amén.

Laia ha dit...

jo vullllllllllllllllll!
buffffffffffff, qina son, no m'aguanto. nanit!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.