diumenge, 20 de gener del 2008

Què li deurien trobar els mesopotàmics, els egipcis, els grecs, els de l'Edat Mitjana al brau?

Serà que té una carn molt preuada suposo ja que la majoria de sacrificis eren de bous! Imagino que val més un animal gros i de formes voluptuoses que un d'escarransit, que després de l'ofrena no es pot aprofitar res...

I els cristians? perquè un bou per representar l'evangelista Sant Lluc?? Perquè un copista va dibuixar dos bous a la façana d'una catedral??

Un símbol d'abundància com tant d'altres...(aix quins post més avorrits que em surten últimament).
Però...ep! el més elemental (i d'això no en tinc la més remota idea): perquè el culte al toro a Espanya???

Olé!

1 comentari:

irene ha dit...

no em parlis de toros... Vaig haver de fer el "texto argumentativo" de gramàtica sobre la utilització d'animals a les festes populars i tinc el tema avorrit... puaj!

no ho sé, per a mi és incomprensible.

Un petuneeet! :) I ànims, que ja és l'última setmana!!!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.