dissabte, 12 de gener del 2008

Oh what a world!

Sísísí, ho sento, però no m'he pogut reprimir... Aquí teniu l'espectacular... L'únic... L'incomparable... Rufus Wainwright!

Aquesta és una cançó que m'encanta =)



Men reading fashion magazines
Oh what a world it seems we live in!
Straight men, oh what a world we live in...

Why am I always on a plane or a fast train,
oh what a world my parents gave me,
Always travelling but not in love...

Still I think I'm doing fine,
wouldn't it be a lovely headline:
“life is beautiful” on the New York Times!


3 comentaris:

Anònim ha dit...

mmm, surt més guapo a l'altre video però la cançó m'encanta. aquí és on es va disfressar de travesti??
Laia

German ha dit...

Ire era necessari posar el reproductor en color Lila? Si ja veig al Rufus com una barreja entre Boris Izaguirre i cert professor famós per les seves boines. No cal accentuar el que ja es veu! xD

La cançó molt maca però hi ha alguna cosa que no m’acaba de… mmm… agradar del tot. I no se que és! :S

Petonsss. g e r m a n =)
http://www.yque.weboficial.com/

Per cert que tal us van els exàmens? Ire saps que no se res de tu des de fa un segle? Sabeu que ha pujat el preu del pa? ... xD

irene ha dit...

Laia: Ell sempre es disfressa! xD Però al concert que vam anar no va cantar aquesta cançó... :(
Per cert, he avançat unes pàgines més del manual... Ja només me'n queden 30! Veig la lluuuuum!

Ger: era necessari! :D Ara, que quan el vaig posar no sabia que quedaria tan malament... xD Potser el que no t'agrada és aquesta barreja? xP
Ja sé que no saps res de mi des de fa un segle! I tu saps que no sé res de tu des de fa un segle? jeje. He tingut temptacions de trucar-te, però millor quan hagi estudiat una mica més...

Un petó, guapusssss! :)

P.D: ger, la Laia em va confessar que et troba a faltar ;)

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.