divendres, 18 de gener del 2008

Certeses ben reals o realitats ben certes XD (válgase la redundancia)

Es ben cert que...
no se res de política...
els macarrons del meu pare són els millors del món
que les relacions humanes es basen en l'economia: sóm éssers egoïstes.
que el Carles ens ha d'impartir classes d'economia filosòfica.
que odio l'art medieval però si t'hi poses li trobes el què. Quan utilitzen corones de llum per referir-se a les capelles o petxines transparents per referir-se als murs plens de finestres...Mola!

Reflexions una mica absurdes (una mica...o molt...) perquè en època d'examens no hi ha temps per pensar gaire xDDDDDDDD (és conya eh?)

PD: sabieu que en el sistema de vassallatge el Senyor besava als llavis al Vassall per tal de segellar la seva aliança. Aleshores, no existia la idea romàntica del "primer beso de amorrrr"
PD: sara, que són les creuades de nens? -seguirem intentant-

1 comentari:

irene ha dit...

Ieps, doncs sé les dues postdates! :D El Cid sempre li fa al rei petons als llavis... i coses d'aquestes :)

Doncs m'encanta aquesta faceta delirant que surt a l'època d'exàmens :D I segur que el teu pare fa els millors macarrons del món, però jo et puc assegurar que els macarrons de la meva àvia eren els millors del món :) jiji
(Macarrons per tota la motxilla? :D)
I jo no vull les classes d'economia del Carles! Abans que ens ensenyi piano xD Probablement és perquè no sé res de res, però la mateixa paraula "economia" ja em fa recel·lar... xD

Dic el mateix de la literatura medieval ^^ Suposo que, si t'hi poses, tot té el seu què :)

bé-doncs... M'ha encantat aquest post ;)

Un petonàs, guapaaaaaaa! I que passis un graaaaan cap de setmana (dins de les seves limitacions).

muaaaaaaaa:D

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.