dilluns, 14 de gener del 2008


Aquests dies entre la carrera i tot plegat he estat pensant una mica amb la mort. crec que ho hauria de fer més sovint, la por no m'ha deixat donar-li tantes voltes com és necessari.
Hi ha una au mitològica, el fènix (si, la del harry potter xD) que quan es mor el pare, parteix des d'Arabia i vola fins al temple del Sol/ Horus. Trasllada el cos del seu pare amb un ou de mirra, tant gran com és capaç de portar.
Al llegir aquesta història m'ha semblat tant bonica que no he pogut resistir la temptació de penjar-la al blog. En certa manera tots volem amb grans esforços per portar el cos de la persona estimada a un lloc especial.

1 comentari:

irene ha dit...

Ohhh! Quan he vist la foto dic: Serà un fènix? :)

Doncs jo crec que penso massa sovint en la mort...
Què vol dir "entre la carrera i tot plegat he estat pensant una mica amb la mort"? La carrera et fa pensar en la mort? Les tragèdies gregues? Les cerimònies d'Egipte? jeje.

Bé... Doncs m'acomiado amb una llàgrima de fènix! (curen tots els mals, o almenys això diu Harry Potter). M'espera una llaaaarga i àrdua tarda d'estudi :(

Un petonàssss i ànims amb els exàmens que queden! Mua!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.