dilluns, 8 d’octubre del 2007

Jo també sóc real

Mira que ets esquifit,tu, Lluís, que quan et poses de perfil ets una línia negra vertical, que no tens cul, que no tens ombrus ni panxeta, una mica com jo que se'ns marquen els ossos i ens costa caminar amb el vent de cara.
Vaja, que em va semblar un discurs del tot hipòcrita el que vas fer l'altre dia i la cançó, bé, és una cançó més i no m'hi posaré en contra però xiquet, el discurset sobrava eh? Que mira, és divertit parlar i fer brometa per empalmar les cançons que queda molt guai però ja fa temps que em cansen els pamflets que es reciten als concerts, no ho sé, dedica -les a la nòvia o recita un poema que t'agradi però per dir les bestieses que vas dir al concert passat, calla home, que estàs més mono o no sé, sigues una mica original que per dir el que vas dir ja ho podem sentir cada dia per les tardes a Channel 4, que n'estic farta del rotllo aquest de “les dones reals”, la “dona mediterrània –i catalana- ” i de les dones “amb valls i muntanyes” (així ho va dir ell).

Ja sé que m'estic posant en un terreny perillós i digueu-me frívola o el que sigui però que jo només dic que a ningú se li acudiria intentar vendre un producte ensenyant panxes i mixelins, que ho sento però a mi no m'agradaria veure la celulitis d'una desconeguda o desconegut, perquè admeteu-ho, no és bonic. Que a mi m'encanten les vostres carns, perquè sou les meves amigues, i la teva panxeta, perquè t'estimo, però això és ben diferent. I insisteixo, que a mi el sobrepès de bones a primeres no m'agrada i no us deixeu enganyar per això de la publicitat “responsable” que les dones “reals” amb una mica de quilets per aquí i per allà són guapíssimes i de gordes amb els quilos ben posats n'hi ha poques i totes surten als anuncis. La veritable qüestió és que de persones lletges siguin grasses o primes a la publicitat no en trobarem a no ser que sigui per algun motiu especial.

Però jo el que volia fer aquí és reivindicar-me perquè resulta que ara en aquests ambients guais, hippies i super progres està mal vist ser prim, que no, que les primes no existim que el que passa és que som unes anorèctiques per culpa de la societat de consum, les models, publicitat i bla bla bla...
Ho sento, que ja sé que hi ha gent amb aquests problemes però sabem tots que això és un problema de caràcter psicològic més greu, o de vegades, simplement, d'un buit educatiu.

I digueu-me que tinc la pell fina però després del discurset del nostre Lluís em vaig sentir del tot discriminada, que jo sóc una dona mediterrània, catalana i real, però prima perquè ja sabem que la natura ens fa com ens fa, diferents.

2 comentaris:

irene ha dit...

Eiii Sara! =)

com va tot? Des d'aquell dia que tu em vas cridar i jo anava empanada que no sé res de tu!

Pot ser que aquest sigui l'escrit més llarg de tota la història de l'Eixe? xD

És clar que la gent prima és igual de real que la grassa, faltaria més!!! Igual que uns neixen grassos, d'altres neixen prims... Però també n'hi ha, i molts, que neixen grassos, o simplement normals, però després de tants anuncis amb gent PERFECTA i després d'emprovar-se unes quantes talles a les botigues, veuen que el seu cos no coincideix amb el model de cos que es veu per tot arreu, amb el model de cos perfecte... I decideixen aprimar-se.

Està de moda la gent prima, i per això volem ser tots prims! Però potser si als anuncis sortís un altre tipus de gent, que no fos tan guapa ni tan primíssima ni tan perfecta, ens acceptaríem tal com som.
Com totes les modes, que al principi penses: "És horrible, qui pot posar-se això?" I al final, de tant veure-ho, t'acaba agradant i t'ho acabes posant.

I és per això que el Lluís reivindica la gent grassoneta! Perquè algú l'ha de reivindicar també, no? Per respondre al que ens venen per tot arreu...

En definitiva: perfecte que la gent sigui prima (sense ser anorèxica), i perfecte que sigui grassa! I visca la diversitat!!!

Laia ha dit...

mmm, no sara, no ets frívola.
Sí, és cert, irene, avui la sara s'ha ben lluit (en el bon sentit jeje).
Primer quan he vist el nom Lluis no sabia exactament de qui m'estaves parlant. Bé, potser has llegit el meu article d'aquell concert dels Pets, així que pel que fa a la seva actuació m'estalvio comentaris.
Jo no seré tant idealista com l'Irene avui, m'he aixecat de mala lluna (jeje, és broma!):
sara, no has de fer cas d'aquests comentaris, si jo fos tu, me'ls miraria des de la teva torre de marfil -si és que tots en tenim una-: tu estàs molt prima, ets catalana, mediterrània, ets guapa, i a més, estàs molt bona ;-). O sigui que quin problema hi ha? tens el cos que més èxit té en la nostra cultura, a l'actualitat. Jo, ignoraria aquests comentaris perquè saps que no estan dirigits a tu, no et volen excloure, simplement no hi pensen, i, en contrapartida, ajuden a la gent "grassoneta" a acceptar-se una mica més, tot i que és un camí que ha de sortir d'un mateix.
Sí, és cert, els mitxelins no són pas una cosa agradable, però això ja és un altre tema. Tu tens la gran sort de no engreixar-te cada cop que menges dolços, i si repeteixes algun plat perquè t'agrada molt no et poses a comptar totes les categories de més que estàs ingerint. N'hi ha que si no opten per reprimir els seus impulsos,o fer exercici a consciència, s'engreixen,...i això, és així i ja està.
Personalment, m'encanta el teu cos :D, les dones primes i estilitzades em semblen una passada però també t'he de dir, que com que sé que jo no podré estar mai així, també em decanto per una dona amb corves: una bona devantera, uns malucs ben amples, unes cuixes carnoses, i un bon cul jeje. Tots dos models m'encanten i no, perquè m'agradin ejem com ho diria -per no ferir sensiblitats- emocionalment. I els trobo igual de sensuals! O sigui que tant les unes com les altres no us heu de sentir discriminades per la societat...lluiu el vostre encant! que no s'acaba a la primera!
MMM, no et recomano doncs que vegis:
"Las mujeres de verdad tienen curvas" (em sembla que es deia així la pel·li mexicana)
Cuida't!
Laia

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.