divendres, 26 d’octubre del 2007

"Cosa de dos"

Avui al matí ens ha vingut a fer una visitar l'autora de l'obra "Cosa de dos", una obra que el profe de teatre ens va obligar a anar a veure per fer-ne un treball. Tot i que no estava realment molt convençuda de l'obra, aquella dona m'ha semblat una passada. Quan ha acabat de parlar, ha sigut com una injecció d'energia a les venes: com parlava, com gesticulava amb les mans, l'expressió del rostre, i sobretot, tot el que deia...m'han fet somriure, sentir-me bé. Gloria Montero és una novel·lista que desconeixia per complet, va néixer a Austràlia, i ha voltat molt de món.
Aquestes són algunes frases que no he pogut evitar d'apuntar-me:
- Hay tantas maneras de encontrar verdades
- Hay mucho de teatro en nuestras vidas, en cada uno de nosotros.

3 comentaris:

irene ha dit...

=)

Que guai la gent que et fa somriure, que et fa sentir viva! :)
"Hay mucho de teatro en nuestras vidas..." M'agrada :)

Així què, l'obra no la recomanes? :S

un petonàs, Laia! muak!

Laia ha dit...

merci ire! ets la meva incontestable seguidora dls meus postsxD!

Anònim ha dit...

El concert campestre no es de Ticià sino de Giorgione ;-)

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.