dimarts, 16 d’octubre del 2007

19... =)

[Aquí hauria d'anar una preciosíssima foto que el blog no em deixa posar. Però imagineu-vos-la. A l'esquerra tenim al Marc, somrient -sí, sí, somrient!-; al mig al nostre amic Carles, amb un preciós i extravagant barret -per què el devia portar? No m'ho explico, la veritat... :P- i, a la dreta, al nostre bon amic German, amb un mig somriure -que es deu, seguríssim, a la companyia del Marc :P-. A veure si demà puc posar la foto i comproveu... :)]
Felicitats al de l'esquerra! :)
(Que dubto molt que miri el blog, però perquè consti).
19 petons rebossants de vida! ;)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

felicitats marc!!! ja sé la foto que dius Irene...


petoooons

German ha dit...

Irene prohibeixo tajantemente que posis aquesta fotografia al Blog. Perquè no poses la que sortiu tu i el marc a soles? Grrrrrr

Com la posis, l’OIGA recaurà sobre teu MUAJAJAJJAJAJ

____________
http://www.yque.weboficial.com

irene ha dit...

és que no m'agrada com surto a la del Marc i meva xDDD

ufff, crec que no m'arriscaré a que posis fotos horribles meves a l'oiga! ...

muak!

German ha dit...

tinc una de tu al "pinocho" de la plaça camoapa... MMmMmMMMmM!!!

xo crec k tu tens una igual amb mi... XD

un petó!

____________
http://www.yque.weboficial.com

irene ha dit...

exactament :P

irene ha dit...

exactament :P

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.