dimecres, 10 d’octubre del 2007

Cartellera octubre-novembre-desembre

Weis! 3 coses:
Hi ha una exposició al Caixa Forum que pinta molt bé: "De Poussin a Cézanne" Passió pel dibuix. S'acaba a principis de desembre. Per força, veure dibuixos al carbonet, amb sanguina, etc, d'aquests autors ha de ser una autèntica passada!
Una altra exposició que em va cridar l'atenció: "L'enquadernació: ofici i art". Aquesta sí, s'acaba molt aviat: el 4 de novembre, és a dir, d'aquí menys d'un més. Algú s'hi apunta?
I finalment, un concert de Gerard Quintana a Barcelona a finals d'Octubre!! Presenta el seu nou disc "Treu banya". Ja buscaré més informació perquè avui no he pogut entrar a la seva web: www.gerardquintana.cat

WInga! a veure si algú pica i li ve de gust anar-hi! ;-)
Laia

3 comentaris:

Laia ha dit...

perdoneu: l'exposició d'enquadernació és al carrer BANYS NOUS, 11 (BCN)

irene ha dit...

woooo! :)

doncs em ve molt de gust la de Cézanne!! :D

el concert és gratis? xD si és així, de conya! :) (que estic gastant molt últimament)


mmmuak! (1 petó silenciós :P)

Laia ha dit...

mmm! doncs ja je l'he vist! epp! no t'adormis que s'acaba a principis de desembre! És una passada ire, l'has de veure, tot i així, de les que he anat al caixa fòrum no és la que m'ha agradat més :-)
PD: m'han dit que n'hi ha una al Magba que pinta molt bé: hi ha quadres de KAANDINSKY!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.