dimarts, 5 de febrer del 2008

Segon primer dia

La primera profe del segon primer dia titula els temes d'una manera molt poètica. Per posar-vos un exemple, el primer tema es diu "Silencios nocturnos". Després de presentar-se, llegeix un poema en grec clàssic (mai havia escoltat un poema en grec clàssic, i no sé si era la seva veu o què, però us prometo que venien ganes de retrocedir uns 2.700 anys en la Història). I, abans de llegir-lo, diu:

Así suena o se silencia esto.

L'últim profe del segon primer dia, després d'una breu presentació en la que assegura que les classes "irán más a ritmo de break dance que de vals", escriu a la pissarra:

Seguro que ustedes han oído que nuestra lengua procede del latín. ¿Qué quiere decir eso? Vamos a verlo.

¿Qué quiere decir eso? Doncs resulta que cada una de les paraules d'aquestes frases procedeix del llatí (i després d'explicar això ens assegura que aquesta va ser la primera frase que li va venir al cap, que no es va passar hores pensant en paraules llatines :) ).

I així ha transcorregut el meu segon primer dia a la uni. Què dieu? Pinta bé, oi? :P



4 comentaris:

Anònim ha dit...

A través dels teus ulls qualsevol dia a la uni ha de pintar bé.
Perquè ets supermegahipergenial,
Laia

German ha dit...

Tinc unes ganes de començar una carrera que realment m’agradi… em vull deixar enamorar per les profes... ... bé, millor dit: pel que diuen les profes. Quan vaig anar a la UAb, a les conferencies de Comunicació i periodisme... ohhh... ohhhh xD Em vaig sentir tan bé... a primera fila com un empo, amb les super taules, amb la professora que semblava de pueblo... genial xD VULL ANAR A LA UNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!

Apa! xD petonetstsssss
g e r m a n/

http://www.yque.weboficial.com

irene ha dit...

Doncs esforça't tot el que puguis, Ger! I després... de cap a la uni! :D

Anònim ha dit...

kar sem iskal, hvala

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.