dimecres, 20 de febrer del 2008

l'últim...



Demà, o millor dit d'aquí unes hores ens visitaran els personatges que van marcar la fantasia de molts adolescents. Harry, Ron, Hermione i tota la penya tornen a actuar!

Són ells els qui ens han fet tornar a creure en la màgia després de Peter Pan...!
(afirmació agosarada, ho sé).

Si més no, són els que ens han fet somniar més enllà de les pàgines, els ens han fet sentir capaços de viatjar amb escombra, esmorçar al Gran Saló de Howarts, menjar caramels de tots els gustos, criar dracs, centaures i tota mena de bestioles màgiques, enfrontar-nos a les forces del mal, petonejar-nos amb el Harry,... ejem sí...i sobretot, els que ens han ajudat a obrir l'escletxa de la Imaginació que encara conservem.

Sento haver hagut de posar una foto dels actors però el google només n'he trobat de la pel·li!

Bonanit muggles somniadors!
Muggle Laia


Us estic observant! LLEGIU-ME!

10 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Laia ha dit...

no mireu "here", que no sé com però m'ha semblat que això té un virus

Anònim ha dit...

Síi, d'aquí unes horetes m'aniré a comprar el últim llibre de la sanga de harry potter. ja tinc ganes de llegir-me'l però, fins al dia 3 de Març, res de res :(

petonssssss

Anònim ha dit...

sanga no, saga xDDDd

German ha dit...

jo el vull llegir!!!!!! Però esperaré que algú me’l deixi xD (si, sóc així de rata xD). Si algú s’ofereix a deixar-me’l, jo encantat :DDDDDD xD

petons!!! g e r m a n =)

PD: He estat apunt de trucar a la irene per telèfon, però segur que estarà submergida en la lectura... xD ja m’explicaràs que tal :p

PD2: les administradores del blog podeu borrar els comentaris tipus "virus" (crec)

PD3: he anat a la pelu i m'han tallat el cabell al 1 (i no es cap broma).

PD4: Ja m’ha arribat el paper per anar a vorat... uuuhhhh xD m’ha fet certa il•lusió trobar-me una carta que posa “elecciones marzo 2008” amb el meu nom :p

PD5: Prou de PD!!!!!!!!

Anònim ha dit...

a mi també m'ha arribaaaat, de fet, em va arribar ahir. i també em va fer il·lusió, no sé. és la primera vegada que votarem... (vale la Laia, no però nosaltres, sí)

ja tinc el llibreeeeeee!!!!!!:D

MarTona

Aleix ha dit...

Pel que fa al Harry Potter, suposo que dóna gust de veure tanta gent que n'és seguidora. Jo he calculat malament i encara estic rellegint-me el final del quart, o sigui que suposo que fins d'aquí una setmana no podré començar amb el setè llibre.

Sigui com sigui, és realment tot un esdeveniment. L'últim volum del Harry Potter, després de tota una vida llegint-me'l! Avui he vist la data d'edició del Calze de foc... i era del 2001! Fa set anys, i és el quart volum!

Ha estat un bon amic, el Harry, i sens dubte el Ron i (més que ningú, ja m'agradaria tenir-la com amiga, que fa l'efecte que ho controla tot) l'Hermione. Serà en realitat molt trist que s'acabi el bròquil. Aix.

Només he d'assegurar-me, almenys, que fins que no em llegeixi el llibre ningú no me n'expliqui res, que la Irene ja es mira el món amb ulls maliciosos i la intenció d'esbombar tots els detalls (o serà que estic paranoïc?).

I per cert, Laia: podies no haver posat cap foto! (És que ara he d'esforçar-me bastant per no veure les cares d'aquesta gent quan em rellegeixo els llibres... potser no hauria d'haver vist les pel·lis?)

Feliç lectura, i que cadascú visqui aquest comiat com pugui!

Van Deal ha dit...

Quina merda

Laia ha dit...

joppps...ho sento...és que de les portades no n'he trobat :(

l'ire no et dirà res, encara que no ho sembli, és una bona noia :D

j: perquè quina merda? els finals són genials i a la vegada merdosos, però això no els hi treu la part de genialitat fervent.

irene ha dit...

buffffffffffffff!

(és l'únic que em sento capaç de dir).

jo també hauria volgut escriure alguna cosa sobre el Gran, Esperat i Terrible Esdeveniment, però en tots els moments lliures que he tingut des que va sortir Harry només he fet que llegir i llegir... i llegir.

"encara que no ho sembli és bona noia"? uhmm... La veritat és que seria una bona manera de fer-te xantatge, Aleix... Però tranquil, no tinc cap intenció de d'explicar-te el final. Que, per cert, ahir me'l van explicar i em vaig quedar terriblement consternada: es veu que el Gandalf mor! Us ho podeu creure? xD :D :P

Bé, doncs FELIÇ LECTURA A TOTS! I aneu amb compte... que el llibre atrapa! ;)

P.D: a mi també m'ha arribat el paper per votar! :D quina ilu!!! Demà m'empassaré el debat i tot!

P.P.D: El Daniel Radcliffe mereix una foto i més :) Encara que, d'acord, el Harry de paper és mil vegades millor que qualsevol ésser d'aquest món...

P.P.P.D: i sí, és una merda que s'acabi... :( Però és un llibre tan, tan, taaaaaaaaaaaaaaaaaaan genial, que compensa que sigui el final. (per cert, jo encara no l'he acabat! Estic aconseguint que duri una miqueta :P)

un petó, estimats muggles!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.