dilluns, 31 de desembre del 2007

Hola i adéu (o adéu i hola, més aviat)


Així s'acomiada el cel, amb tots els colors. Encara que no sé si ell deu notar una cosa tan subtil com un canvi d'any...

I la grua ja està preparada per començar a construir el



D'aquí poc començarem a omplir-lo =) Brindis, somriures, art, i totes aquestes coses...


Així que adéu. Adéu i hola. Hola i adéu.


I la cançó que no podia faltar: Un año más, de Mecano. No me la deixa penjar l'ordinador!!! sniff :( Bé, així podeu tararejar-la :P
Y decimos adiós
y pedimos a Dios
que en el año que viene
a ver si en vez de un millón
pueden ser dos.
(verd d'esperança, és clar!)
:D FINS L'ANY QUE VE, BLOGOLOQUEROS!

13 comentaris:

irene ha dit...

L'ordinador és tan tossut que no em deixa posar tots els espais que desitjaria, per això ha quedat tan comprimit. En fi... xD

muaaaaaaaaaaaaaaa!

Anònim ha dit...

Bon dia de primer d'any!!!!
Com esteu? Dormint, ja ho responc jo!
Suposo que proximament penjareu aqui una cronica de la nit d'ahir, perque em sembla que us hi vau estar fins tard, no Ire?!
Al poli va anar b, va venir tothom. I no hi va haver merders (al menys fins q vai marxar...)

Un petonas maques, els daquesta casa marxem a taull!
Ens truquem x nar a la cabalgata!!
Serra

German ha dit...

Això això volem crònica d’ahir! I com vau poder aguantar fins tan tard? I jo que al poc de passar les campanades ja hi era al llit mort de son xD Bé abans de les campanades també em moria de son però vaig aguantar. Vale si, si es que sóc una marmota, ho reconec xD

Apa, feliç 2008
GeR.

http://www.yque.weboficial.com

Anònim ha dit...

nono ja us explicarem quan ens veiem millor! res d croniqes tu! boca a boca ! mmm xD

German ha dit...

boca a... (mMMmmm) boca... grrrrrr xD xo jo vull una crònica ARA! xD

Anònim ha dit...

protesto! el q no ha volgut veni no te dret a exigir ;-D
si estas tan ansios per sabe com va la bacanal xD (q es el suposo q imagines) tenvio un mail. es broma eh?
Amb carinyu
Laia

German ha dit...

:'(

Anònim ha dit...

Siii ja us ho explicarem a la cavlgada! Vindràs, no, ger? si no vens a això és que te rajo, i em penso que no seria l'únic!
Per cert et vas perdre a dues pijas cridant alcoool! alcohooool! pel carrer... realment traumàtic. Molts petons! :D

German ha dit...

Què us fa pensar que no aniria a la cavalgada? xD I tan que hi aniré! xD uiii crec que aquell dia tinc podòleg xD es coñaaaaaaaaaa xDDD

apa fiesteruss!

g e r m a n.
http://www.yque.weboficial.com

irene ha dit...

Laiaaa, ens pressionen! jeje

vaaa, ja explicarem algooo.. Però un altre dia, eh? :P

I SÍ, ens veiem tots a la cabalgata/cabalgada/cavalgada/algú sap com s'escriu?!?! xD Vaaalee, doncs cap d'aquests! El diccionari diu cavalcada! xD

Un petó!!!!!!!!!!!:D

irene ha dit...

Per cert, Ger, l'excusa del podòleg és realment bona! xD

Anònim ha dit...

Holaaaa!

jo no hi seré per reis... com ja sabeu, estaré al poble dels meus avis!


q vagi molt bé!

Anònim ha dit...

uououoooo!!!
Rècord de comentaris, no?! cullons, si es q sou unes cracks!
Aixi q neu tots a la cavalcada... jo no se q fare al final xq no porto mol b lestudi... a quina hora es?

macabo de posar al dia i e llegit lo dels inocents! molt boo! jaja

petopeto

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.