dilluns, 10 de desembre del 2007

Això és el que toca

(Almenys a mi)



Però sempre hi ha alguna cosa que em distreu del que estic estudiant i em suplica: "Fes-me una foto...". I... Com negar-s'hi? =)
És el que passa quan s'està estudiant l'enorme utilitat de les coses inútils :)

Us presento els meus estimats 'subratlladors' tutti colori :P




I us deixo amb dues frases:

"La vida es algo demasiado serio como para con ella hacer literatura" (Antonio Marichalar)
Què opineu?

I l'altra és un vers de Rafael Alberti que jo trobo mooooolt genial:
Me parece que voy a tener que llorar porque esta madrugada una farola de gas asesinó mi bicicleta.

=)

... 11 dies i vacances!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Molts exàmens Irene???? Si t'aniran molt bé i ho saps !!!!

a mo només em queda fer un examen la setmana q b. perquè ja els he fets tots. de fet avui m'han donat totes les notes finals menys una que me la donen dijous!

i ara haurem d'entregar alguns treballs però poca cosa--- i un dia, el dioa abans q ens entreguin el butlletí anirem tota la classe a l'skating :P

Nosaltres ara ja pensem en les vacances :)

bueno, q ja m'he enrotllat massa i he de fer una explicació d'una gràfica :(


petonets

Anònim ha dit...

Bicuuu! Estas tan somiadora com sempre, fins i tot trobes bellesa a l'estudi... Ja que tothom parla d'examens jo parlaré dels meus, que avui han començat amb el d'economia que per cert m'ha anat força bé...
I Marta... (és que m'has ferit l'orgull) explicar gràfics és una cosa que trobo molt gratificant... ja suposo que jo sóc el raro i no tu... xD Perdonaaa
Que guai te'n vas a l'skating! La penúltima vegada que hi vaig anar vaig acabar a la infermeria amb un núvol de reflex... et desitjo sort :D

Molts petons!!

Anònim ha dit...

jo tic desbordada. no se si podre en tot -parlo molt seriosament, encara em qeden una pila d llibres per llegir

Ire, no deixis de buscar la màgia de les petites coses de cada dia. quan la transmets al blog, hom es torna una mica més optimista

German ha dit...

Publicitat encoberta! xDDD

Iru t’ho has de fer mirar, això de sentir veus interiors… << fotografia’m! xD>> no és gens normal (excepte si ets jo, i no ho crec...).

T’he de trucar, però no vull pertorbar la teva bombolla d’estudi (encara que mirant les fotos que fas... xD). T’he d’explicar TANTEEEEES coses... i t’he de dir TANTEEEES notes xD estic feliç perquè podia haver anat molt pitjor :D

Bé... m’han entrat unes ganes desorbitades de comprar uns subratlladors de colors... vaig a comprar-los! xD

Un petóooOooooo GeR.

http://yque.weboficial.com/

German ha dit...

x cert, visca els gays, no?? (ho dic pels subratlladors... però bé, igualment... VISCA!) xD

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.