dimecres, 11 de juliol del 2007

Petit comiat i una mica de màgia

Molt petit, don't worry! Només per deu dies. El 23 tornaré a ser aquí i podré llegir tot el que hagueu escrit en aquests dies que vindran =) Jo prometo fer alguna foto maca i algun escrit.

Passeu-vos-ho de conya! Rieu, gaudiu, seguiu amb les vostres rutines (Sarutxiii! :D)... :)

I, com a petit comiat, una mica de màgia (existeix, Sara! Existeix :P)...



Està retocada, sí. Però no em digueu que no té màgia...! Era un dia de la setmana d'exàmens i, en obrir la finestra, me'l vaig trobar allà. Tan màgic... Semblava que en qualsevol moment podria desaparèixer. Aquell mateix dia, a l'examen de català, vam haver de fer una redacció descrivint alguna cosa. I jo vaig descriure aquest ametller.



Una posta de sol, darrere de casa meva. Una com tantes... Però què tindran les postes de sol que fan que gastem tantes fotos en elles? :P



Un record de les tardes d'estudi, jeje. I precisament amb el llibre d'història... "De la Dictadura a la República" xD Qué días, aquéllos...



Dedicada al Carles ;) Simplement, nit i lluna. O un punt (i a part). O el misteri. O el silenci.



I l'Arno. Florència. Primer matí a Itàlia. Màgia...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ireeee, que vagi molt bé per Mallorca... jo avui aniré al poble dels meus avis..

molts petonets

German ha dit...

Ire bon viatge!! Ja no ens tornarem a veure fins d’aquí a… pufffff, pk kuan tu tornes jo piro…  snif… fins d’aquí a dues setmanes res de res.
Volem veure fotos! ^^

Ptonetsssss
muaaaaaaaaaaaaaaaa

Anònim ha dit...

síiiiiiiiiiiIII! jo també vull un reportatge de l'illa de la calma XD
Passa-t'ho booomba
M'ha agradat el què has dit de la màgia. Realment, no pots ser més fantàstica.
Un petonet
Laia

Anònim ha dit...

Irenita!!!
que wais les fotos!! espero q en facis moltes ara a mallorca i que rulin, que tu sempre les fas b (no com jo... oi avi de la ire?? :p quina vergonya...)
que disfrutis i sobretot truca quan arribis!!
un peto molt gran

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.