diumenge, 15 de juliol del 2007

Nobody


Pròximament,...


Una pregunta capciosa:

" ON S'AMAGA LA GENT ELS DIUMENGES A LA TARDA?" No m'ho havia plantejat mai ... però què passa?
Que potser hi ha algun lletrero pel poble que posi: "Entra-hi, els diumenges és gratis"???!!!

Em fi, com que avui no hi havia ningú que em contestès el telèfon :D he aprofitat per pintar. Els olis estaven ben secs! últimament tinc un objectiu definit quan pinto: disfrutar amb els colors, sense pensar gaire amb el resultat. Una mica, Pollock, sí...o com tots els expressionistes abstractes.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Laieta carinyu!!
jaja, quina gràcia! No sé, em sorpren que ahir no hi hagués ningú per aquí... Ho sento, jo estava aquí a França corrent una mica, que feia dies que no feia una escapadeta.
Marxes el 21? Jo el 20! Arg, hem de quedar!
ja xarrarem! un peto molt fort,
serra

Anònim ha dit...

Jejeje m'alegra que tornis a pintar un altre cop i que no deixis morir les teves morir les teves passions.Ja m'ensenyaràs el resultat... Segur que és digne de tu.

irene ha dit...

O com Matisse.. :)



et quedarà genial! el poc que he vist m'encanta! I el del mar és genial... com tu ;P

tienes ARTE, chica!!!! :)

de debò, mai no ho deixis de fer! (art art art art art---)

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.