dijous, 16 d’agost del 2007

3 dies





Es diu Nil i és el seu tercer dia al món. No pot dir què li sembla; només obre els ulls de tant en tant i observa. Si té gana, plora. Si es troba malament, plora. Si no, resta en silenci, observant. Ens mira, a vegades. Això és tot.

És el seu tercer dia i no ens ha dit què li sembla això d'estar viu. Encara no sap qui és, ni qui som, ni on és. No sap què li agrada, ni què li espera. No sap quin és el seu color preferit, ni quins cantants li agraden, ni si és més aviat de lletres o de ciències. Té el seu llibre en blanc. Ara comença. No hi ha res escrit encara.

D'aquí poc, quan conegui unes quantes paraules, quan ja hagi observat suficientment com funciona el joc, podrà començar a escriure'l.

Ni tan sols sap que és a la primera pàgina, i que és a punt de començar, i que viure és un regal màgic. Tot just comença a desembolicar-lo.

6 comentaris:

Laia ha dit...

M'ha agradat el que has escrit !!! Molt! uNA mika Hume, per cert jeje
també m'ha agradat la foto de ta germana amb el nen en braços. Es que cuando una es wapa...jeje
Un ptonet als 3!
Laia

irene ha dit...

jeje, jo també pensava en Hume quan ho escrivia :P

sí, està preciosa ma germana a la foto! Té un aire maternal...!

un petó! nus vemus :)

German ha dit...

Ire m’encanta el teu germanet i m’encanta el teu escrit :D. Aixxx… tinc unes ganes de que neixi la meva nebodeta!! Ja no recordo que és agafar un “petito” ^^

És molt difícil veure el teu germanet per aquí a Sant Just, no? M’hauré d’acostumar a veure’l créixer en fotos... hop...

Em sap greu no haver volgut quedar avui “en nombroses ocasions”, però és que em feia mooooooolt pal. M’han portat la maquina de córrer i estic petat :(

http://www.yque.weboficial.com

Anònim ha dit...

Hola, Com esteu?? Ire, Felicitats! el teu germ� �s preci�s. us escric des de l'hotel ( no de calella,que all� ja tinc un apartament sin� de Madrid. Estic a punt de tornar a bcn, ja que d'aqu� unes hores, per ser m�s exacte dues, torno cap a barcelona amb autocar.

Ire, �s una monada!!!

fins aviat!

irene ha dit...

Merci Martaa! :D

a Madrid? com és això? Ens ho has d'explicar tot :)!

un petó, que vagi bée!


P.D: que corris molt, German! xDDD :P jajaja :D

Tossut ha dit...

El comentari que fas sobre el teu germà (i també net meu) traspua una gran sensibilitat.T´asseguro que m´ha emocionat.Petons!!!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.