dimecres, 28 de novembre del 2007

DISPERSEM-NOS!




Què és això de no actualitzar al blog? :D -és un monòleg interior, no estic fotent bronca a ningú-.doncs mira, avui que tinc una miqueta de temps m'he dit vaaa posa un parell de fotos de campaments, bé ejem, d'una part de campaments, la part del camping val més no posar-la -los trapos suciosss-. Va ser guai la ruta! molt guai! a mi em va encantar jeje! La frase meva que va quedar de campaments va ser un dia que hi havia molta boira i evidenment ens vam perdre. A mi no se'm va acudir res més que dir: "bueno doncs, dispersem-nos i que cadascú busqui on pot ser el camí!" Ala doncs! cada dia em recordaven el meu "dispersem-nos" d'inconscient que no sap moure's per la muntanya. :D:D
Va! expliqueu alguna anècdota al blog: un aniversari sorpresa que no surt com s'ha previst,...una conversa interessant :D plis! plis! plis!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

laia laiaaaaaaaa!!
oooh! campaments! que wai! explica tu anecdotes, que jo crec que de campaments en tens moltes que encara no sabem!
Ens veiem divendres i ens expliques anecdotes?! :p
Vinga, doncs DISPERSEM-NOS!!
Un peto!
pd: m'agrada que aneu actualizant! Trobo a faltar una enquesta jajjaa

Laia ha dit...

serra! justament ara, aquí, en aquests mateixos moments tenia obert el yahoo per escriure't un correu. potser vindré divendres, però més tard ok? i tant! :D
ptoooons
Fins ben aviattt
Laia

irene ha dit...

=)

He captat certa indirecta en això dels aniversaris sorpreses... jejeje. Síiiiii, don't worry, aquest cap de setmana escriuré algo!

Serrrinsssss! :) Fa ilu que escriguis! Estic pensant una enquesta surrealista per posar :P

Uooooh, fotos! Dispersem-nos! jeje, que bo!

1petó, guapessssssss!!!!!!!!!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.