dilluns, 19 de novembre del 2007

9 comentaris:

irene ha dit...

Waaaal·la, m'encanta, Laia! De qui és? Saps que sembles tu? :)

Un petonàssss!

P.D: sento si últimament no escric gaire... Quan es passin els treballs, exàmens, etc., ja hi tornarem :)

P.P.D: M'ha encantat el dinar d'avui :) (Val, no l'enciam, ni la "carn"... Però sí la companyia =D)

Muak!

Anònim ha dit...

Sabeu, jo crec que s'assembla més a la sara :)

tot bé?


petons

Anònim ha dit...

Jo estic més amb la Irene, s'assembla a la Laia segons el meu criteri... Examens... quin estrés, jo tinc els trimestrals d'aquí a dues setmanes, i realment em fa molta mandra.

Un petonàs, folles noies!

irene ha dit...

Laia guanya 2-1! Algun vot més? :D

Laia ha dit...

doncs és d'una dona del segle xx, weistland crec que es diu, ja ho miraré. i de títol crec q es diu "Daydreamer" que vol di...? :D jeje, q bo aquests petits comentaris :-)

Laia ha dit...

ja ho he trobat: us recomano que mireu la seva pàgina web (o la de la galeria) que és una passada:
http://www.morganweistling.com/

German ha dit...

A mi em recorda a la Maria Cinta de jove en un moment d’inspiració poètica XD però si he de decidir entre Laia o Sara… crec que Laia. Marta on has vist la Sara? xD

muakkkkk. GeR.

Anònim ha dit...

on l'he vist??? mireu alguna foto on la sara surti amb trenes i després em dieu si s'assembla o no.

petons

Laia ha dit...

el que fa una imatge!!

Llicència

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.